Nie jesteś zalogowany na forum.
|
FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis. Rok 280
Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
|
Strony: 1
Jak już narzekałem, magia jest odrobinę nieczytelna i napisana w pośpiechu. Na razie napiszę o samej umiejętności, bo nie wiem na ile dobrze się spisze taka forma zgłoszenia. (Na pewno okropnie z mojego punktu widzenia, zabawa z tagami jest męcząca, a treść nieczytelna. Możliwe, że daruję sobie formatowanie przykładów, aby sobie w tym pomóc).
o
Przydałoby się również dać gdzieś w tej umiejętności link do mechaniki magii. Na przykład dając zdanie: "Umiejętność ta opisuje tylko stopień zaznajomienia bohatera z czarostwem, a nie samą jego mechanikę. Tę można odnaleźć tutaj".
o
Och, powyższy link zawiera błędną informację o tym, jak wyglądają limity statystyk dla magów. Ale to już zgłaszałem.
o
I owszem, wszystko jest w białym kolorze, bo jestem leniwy w tych kwestiach.
o
To może i nie temat na to, ale irytuje mnie również kombinowanie nad wstawieniem pustego wiersza. Prosiłbym o usunięcie tej funkcji.
o
o
~~~Umiejętność~~~
o
~~~POZIOM I~~~
~~~POZIOM II~~~
~~~POZIOM III~~~
~~~POZIOM IV~~~
Offline
W większości poprawione (prócz ostatniego poziomu, bo nie bardzo go rozumiem, zwłaszcza fragment "że może wszystkie, niewywodzące się ze smoczej magii inkantacje"
Oprócz tego problemu zastosowałem poprawki.
Co do pustego pola, nie wiem czemu, ale żeby zrobić 1 linijkę przerwy trzeba użyć 2 enterów.
Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33
Offline
Tak, stanowczo nie powinienem pisać o tak późnych porach. Miało tam być napisane coś takiego "Wisieńką na torcie jest fakt, iż ktoś tak dobrze zaznajomiony z magią może odprawić każdą, niewywodzącą się ze smoczej magii inkantację".
Również to zdanie zmasakrowałem: "Każdy szanowany się mag powinien nauczyć się tej umiejętność [...]"
szanowany się ==> szanujący się
umiejętność ==> umiejętności
Offline
Strony: 1