Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2020-05-24 21:06:37

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 76.0

Magia

Magia.png

POZIOM I - Podstawowy


Nazwa:
Magia


Opis:
Każdy szanowany się mag powinien nauczyć się tej umiejętność, aby móc w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w jego ciele. Dzięki magii opanowanej w podstawowym stopniu, gracz traci osłabienie uniemożliwiające mu wykrzesanie z siebie pełni efektywności przy rzucaniu czarów oraz jest w stanie nauczyć się zaklęć do 6 poziomu włącznie.
Rasy takie jak malauki, rodzą się magiczne, tak więc każdy ich przedstawiciel jest w jakimś stopniu biegły w magicznych arkanach.
Klasa wojowników może zdobyć tylko I poziom umiejętności Magia (chyba że... PATRZ MECHANIKA MAGII)

Wymagania: 10 punktów inteligencji




POZIOM II - Opanowany


Opis:
Wraz z większym stopniem wtajemniczenia, gracz poszerza zakres w jakim może wykorzystać magię. Przykładowo, czar mający oświetlić drogę w lesie będzie miał teraz większy obszar działania.
Ten poziom pozwala również uprawiać magię do poziomu trzynastego włącznie oraz stworzyć czar znany jedynie postaci gracza. No, chyba że zdecyduje się ona go nauczać, rzecz jasna.
Poziom pozwala stworzyć jeden własny czar.

Wymagania: 15 punktów inteligencji, klasa Maga




POZIOM III - Zaawansowany


Opis:
Zaawansowany stopień wtajemniczenia jest ostatnim, jaki mogą uzyskać jeźdźcy smoków. W zależności od obranej ścieżki pozwala on opanować czary do poziomu 20 lub 25, odpowiednio dla jeźdźców i klasycznych magów.
Bez względu na wybraną ścieżkę, MG musi uwzględnić zwiększoną efektywność i moc rzucanych czarów. Pojawia się możliwość wykorzystania magicznych przedmiotów, takich jak laski, jako przewodników magii oraz stworzenia nowego, nieznanego dotąd zaklęcia.
Poziom pozwala stworzyć jeden własny czar.

Wymagania: 20 punktów inteligencji, klasa Maga, Ścieżka Magii zwyczajnej/smoczej




POZIOM IV - Mistrzowski


Opis:
Mistrzowski poziom jest kolejny stopniem dla tych, którzy zdecydowali się podążać drogą Magii zwyczajnej, a nie Smoczej. Ten poziom poprawia możliwości maga, dając mu możliwość nauczenia się każdego czaru od 26 poziomu.
Poziom pozwala stworzyć jeden własny czar.

Wymagania: 25 punktów inteligencji, klasa Maga, Ścieżka Magii zwyczajnej


Umiejętność ta opisuje tylko stopień zaznajomienia bohatera z czarostwem, a nie samą jego mechanikę. Tę można odnaleźć tutaj


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB