Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-29 17:51:20

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

Wieża obserwacji

Długa wieża kamienna wybudowana do obserwacji całkiem okazałego terenu. A trzeba przyznać, że sam zamek jest wielki i jest co obserwować. Z tego miejsca jest idealny wręcz widok na plac, ale też na inne najważniejsze budynki jak spichlerz, magazyn, targowisko, sam zamek i tym podobne. Po to właśnie została stworzona ta wieża i jak widać, był to dobry pomysł, a to miejsce sprawuje się świetnie. Nie jest może ona zbyt mocna czy duża w objętości, ale i tak wyróżnia się na tle miasta. Jest oczywiście również biała, jak praktycznie każdy budynek w tym mieście. Dostęp jest strzeżony przez jednego elitarnego strażnika, a wstęp tutaj mają tylko żołnierze pełniący funkcje obserwujące. Podobno czasem tutaj bywają sami magowie z bliżej nieokreślonego powodu, lecz oni też mają specjalne pozwolenie na przebywanie w tym miejscu. Jest też idealne do obserwowania tego co znajduje się poza obszarami zamku. Łatwo będzie stąd dojrzeć możliwą armię wroga i kierunek ich natarcia oraz to mniejwięcej ilu ich jest, jak wiele mają machin oblężniczych, jak daleko się znajdują od miasta, gdzie dokładnie są dane machiny, i tym podobne informacje. To jest drugi powód utworzenia tak wysokiego miejsca, i też kolejny jego cel. Można nawet rzec, że to cel istnienia i trwania tej białej wieży. W końcu bezpieczeństwo Miasta, Zamku, społeczeństwa, rady, władcy jest najważniejsze.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB