Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-29 17:48:14

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

Ołtarz ogłady

Ciemne pomieszczenie głęboko pod powierzchnią zamku. Jest kompletnie puste. Jest to pokój w którym elfy "odpoczywają" jednocześnie pokonując w sobie zło. Ich dusza zostaje tutaj wyczyszczona. Elf musi jednak chcieć tego sam, nie może zostać przez nikogo przymuszonym inaczej to wtedy nie ma sensu, a sam odpoczynek jest z góry skazany na porażkę. W końcu chodzi w nim o to, by pokonać samego Siebie, a raczej zło, które drzemie w ich środku. Dlatego to byłoby głupie i nielogiczne jakby mieli walczyć ze Sobą, wbrew własnej woli. Przegrana jest wtedy bardziej niż pewna. Mimo to jest zawsze wielu chętnych. Nikt nie wie czy to dlatego, by pokazać się z lepszej strony, pokazać innym, że mogą wygrać ze Swoim złem, czy też dla samych siebie i spokoju ducha. Jednakże nieistotny jest powód. Najważniejsza jest sama chęć walki i zmiany Siebie na lepszą osobę. Jest to na pewno coś szanowanego przez społeczeństwo. Samo podjęcie walki jest już wyzwaniem i czymś co można uznać za godne pochwały. Jednakże liczy się też silna wola walczącego i prawdziwa chęć zwalczenia tego zła, a nie tylko zrobienia tego dla kogoś czy też, by mieć u innych posłuch. Jednakże jak ktoś już tutaj się dostanie to nie może wyjść, dopóki nie pokona w Sobie zła. Dopiero, gdy zwycięży w Sobie Swoje złe Ja, tylko wtedy zostanie wypuszczony. Inaczej będzie tutaj trzymany, aż tego nie dokona. Może być pomieszczeniem testującym. Zbudowany został z rzadkiego materiału, który wpływa na umysł elfów, a na dodatek trzyma zło w środku i nie pozwala mu wyjść na zewnątrz, pieczętując je tutaj, lub w samych ciałach jeśli komuś się nie powiedzie, bowiem każdy, kto nie zwalczy w sobie zła zostanie zatracony na wieki. Nie jest wiadomym co się dzieje z taką osobą, lecz można się tylko domyślić co się wtedy z nim dzieje.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB