Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2019-10-10 16:40:28

Surya
X4Nt0Lq.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 343
Reputacja (-10 do 10): 0
PD: 0
PP: 0
PZ: 1
WindowsFirefox 69.0

Ekwipunek, waga - Mechanika

Aby jak najlepiej zachować realia (jeżeli można o nich pisać, w świecie fantasy), forum ogranicza ilość ekwipunku, jaki jedna osoba może mieć ze sobą. Zazwyczaj jest tak, że gracze przechowują swoje skarby przy sobie, grają rok, dwa... Ich bogactwo się powiększa, ilość przedmiotów rośnie, a Oni nadal mają wszystko ze sobą. Ciężko to sobie wyobrazić, jak wielki plecak musieliby nieść na swych barkach? A jakże silne barki musiały by to być? Większość rzeczy ma swoją określoną wagę i nie zawsze chodzi o ilość miejsca, jaką posiadamy.


Jeżeli chodzi o ciężar, jaki nasza postać jest w stanie udźwignąć, wszystko sprowadza się do ilości siły w statystyce. Poniżej przykłady siły i kilogramów, które można nosić bez "spowolnienia" czy męczenia postaci:


Siła 0-8
*~20 kg


Siła 9-17
*~40 kg


Siła 18-26
*~60 kg


Siła 27-35
*~80 kg


Siła 36-44
*~100 kg


Siła 45-53
*~120 kg


Siła 54-62
*~140 kg


Siła 63-71
*~180 kg


Oprócz tych zależności, istnieją również zależności miejsca. Jednakże tutaj bywa różnie. Przykładowo, posiadając magię, jesteśmy w stanie zmniejszać i zwiększać dane przedmioty, przez co zmieści się ich więcej niż normalnie. Istnieją także różnego rodzaju ulepszenia ubrań, dających możliwość skrytek, czy miejsc na broń, także specjalne pasy na których możemy zawieszać naszą broń, a także pochwy na łuk, miecz i innego tego typu. A więc, przy określaniu granic możliwości ekwipunku, bierzemy pod uwagę po prostu opis danego ekwipunku, np. jeżeli gracz ma tylko i wyłącznie pochwę na miecz, będzie mógł mieć przy sobie tylko jeden miecz, chyba, że zaznaczy, że drugi ciągle dzierży w dłoni.


Każdy gracz, na start gry, posiada sakwę mieszczącą 100 monet srebrnych lub ok. 35 monet złotych, pochwę na miecz lub kołczan i pochwę na łuk na plecy (w zależności jaką bronią startową chce zagrać najpierw.
___________________________________________

Poziom ekwipunku:

Poziom I - Zwykłe
Wyposażenie zwykłe, to standardowe wyposażenie, które występuje najczęściej. Są to hełmy, bronie, zbroje, tarcze, produkowane najłatwiej, najszybciej i bez dodatkowego wkładu umiejętności, czasu a także metalu. Ponieważ wyrobienie tego rodzaju wyposażenia są najtańsze dla kowala i dla gracza, większość kowalów tworzy właśnie takie przedmioty.


Poziom II - Wzmocnione
Jest to wyposażenie, przy których kowal spędził nieco więcej czasu, posiadający większe zdolności potrafi wykonać ładniejsze wyposażenie i staranniej wykute. Oczywiście są to przedmioty z większą zawartością metalu, więc dlatego są wytrzymalsze.


Poziom III - Rzadkie
Rzadkie przedmioty to takie, które często posiadają jakieś właściwości. Ich wytrzymałość jest taka sama jak Wzmocnionych, jednak można liczyć na niewielkie zdolności dodatkowe.


Poziom IV - Unikatowe
Każdy wyposażenie, czy zbroje, czy tarcza, czy miecze, hełmy czy inne, są z dodatkowymi właściwościami specjalnymi. Są one nieco wytrzymalsze od Wzmocnionych i Rzadkich a dodatkowo posiadają, można powiedzieć, magiczne właściwości.


Poziom V - Legendarne
Nie wiadomo skąd wzięły się tego rodzaju przedmioty, stworzone są z różnego stopu bogatych metali czy kamieni, przez co zyskują nie tylko na ogromnej wytrzymałości i wyglądzie, ale posiadają ciekawe właściwości.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] CCBot
Legenda
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin
  • Nowe postyNowe posty
  • Brak nowych postówBrak nowych postów
  • Forum ZablokowaneForum Zablokowane
  • Stopka

    Forum oparte na FluxBB