Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-08 19:26:31

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 69.0

Rozwój stworzeń

Każdy Smok jest stworzeniem mityczny, legendarnym i niezwykle rzadkim. Przynajmniej tak sądzono, póki w jakiś niewyjaśniony sposób, pierwszy Człowiek dosiadł Smoka a potem otworzył Szkołę, która uczyła mowy Smoków a także wszystkiego innego o tych gadach. Smok to w rzeczywistości gad, z anatomii. Są to niezwykle inteligentne stworzenia, znają się na magii i są mniej lub bardziej negatywnie nastawione do innych. Istnieje kilka typów smoków, każdy z nich różni się bardziej lub mniej od innego rodzaju. Niektóre nadają się dla Jeźdźców, inne są zbyt dzikie i złowrogie. Większość lubi różnego rodzaju skarby i magiczne przedmioty. Istnieją również smoki elementarne, które potrafią władać ogniem, lodem, powietrzem, ziemią... Inne zaś odróżnia z zewnątrz kolor łusek. Jednakże to co łączy każdego smoka, to ich rozwój.


Każdy smok na forum rozwija się od jaja. Smoki płci żeńskiej, tak zwane Smoczyce, składają jaja, niekiedy kilka. Z każdego może wykluć się smok. Oczywiście, jeżeli dwa smoki tej samej rasy współżyją, to smok w jajku będzie oczywistą rasą. Jednakże jeżeli są to dwie rasy, to szansa wynosi 50/50%. Rozwój smoka od jaja do okresu dojrzałości, są dużo krótsze niż Ludzi czy Elfów...

Rozwój Smoków:
Jajko - Wielkości jaja strusia


Wyklucie (pisklę) - Smok jest wielkości niedużego psa. Od chwili złożenia jaja, do chwili wyklucia muszą minąć przynajmniej 1 przygoda. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy jajko trafi w odpowiednie ręce, w innym wypadku może to trwać znacznie dłużej. W tym momencie następuje telepatyczna więź między Jeźdźcem a Smokiem!


Smocze dziecko - Okres w którym smoki rosną do rozmiarów niedźwiedzia, od chwili wyklucia do tego stanu muszą minąć kolejne 2 przygody.


Smok - Okres w którym smok osiąga rozmiar prawie dorosłego Smoka, nie jest jednak tak umięśniony a jego rysy pyska i ciała, nadal pozostają dość lekkie. Od Smoczego dziecka, do Smoka, muszą minąć przynajmniej 3 przygody. Po tym okresie smok nadal rośnie.


Dorosły Smok - Okres w którym smok dojrzewa w pełnym zakresie, zdobywa swoją pełną siłę, moc magiczną, jego cielsko jest duże, umięśnione, zwinne i sprawne ponad wyobrażenie. Jego pysk jest poważny. Od Smoka do Dorosłego smoka musi muszą minąć kolejne 3 przygody.




Kuzyni smoków, czyli Wiwerny, Ormy, Hydry, Gryfy, Hipogryfy (już mniej)... Rozwijają się nieco szybciej, pomijają One etap jajka. Osiągają często mniejsze lub większe rozmiary, jednakże ich rozwój wygląda następująco:

Rozwój Innych stworzeń:
Forma pisklęcia - Urodzona istota jest nie duża, jednak lekko większa od pisklęcia Smoka. Do tej formy musi minąć 1 przygoda.


Forma dziecka - Powiedzielibyśmy, że jest to nastolatek wśród ludzi, forma w której kształtują się już pierwsze zwierzęce instynkty tych istot. Są prawie samodzielne, wyuczone przez kogoś od formy pisklęcia. Wiwerny, Ormy i tak dalej szybciej dojrzewają od Smoków, ponieważ nie posiadają na przykład Magicznych zdolności, które muszą rozwinąć się u Smoka. Od pisklęcia, do dziecka muszą minąć kolejne 2 przygody.


Forma dorosła - Szybki wzrost psychiczny i fizyczny spowodowany jest tym, że te stworzenia nie potrzebują szeregu innych czynników, jak wcześniej wspomniana Magia, czy telepatyczna więź. Między poprzednim rozwojem, do tego muszą minąć kolejne 3 przygody. A więc dorosły osobnik potrzebuje 6 przygód, a u smoków aż 9 przygód.


W przypadku fabularnego znalezienia jaja, MG losuje jakie stworzenie znajduje się w jajku, jakie jajko gracz znajdzie.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB