Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-06 16:37:51

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 69.0

Smoki kościane

ul6XVli.png
Mówi się, że kościane smoki to rzadki gatunek smoków, umarłych. Kościane smoki to ożywione kości umarłego smoka nieznanego gatunku. Chodzi plotka, że tworzone są za pomocą czarnej magii nekromantów. Podobno są pod wpływem swoich Panów, ale być może jest to tylko plotka. Ożywiony smok nie posiada żadnych smoczych mocy, jednakże posiadają bardzo niebezpieczną właściwość. Nie są wrażliwe na ataki fizyczne. Wybierają swoje siedliska wysoko w górach, nawet ponad chmurami przez co bardzo często dochodzi między nimi, oraz Srebrnymi, do konfliktu. Jeżeli nekromanta zginie, smok kościany przechodzi w szaleńczy tryb walki i jest nie do opanowania. Inaczej wygląda sprawa, gdy smok sam wychodzi spod działania nekromanty, lub zostaje uwolniony. W normalnych warunkach nie posiadają własnej woli, myśli a nawet celów. Wszystko co robią, robią z woli swojego Pana.


To jedyny gatunek smoka, który nie ma swoich młodzieńczych lat, od razu jest sporych rozmiarów, chociaż to zależy od wielkości szczątek użytych do ożywienia. Nie posiadają również umiejętności zmiany w mniejszą wersję, jak pozostałe.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB