Nie jesteś zalogowany na forum.
|
FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis. Rok 280
Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
|
Strony: 1
Wątek zamknięty
POZIOMOWANIE POSTACI
Na forum Smoczej Ery istnieje system poziomowania postaci. Na wielu forach "siłę" postaci określa się przez podawanie różnego rodzaju danych, np. Poziom mocy obliczany ze statystyk, nadawanie rangi (które gracz uzyskuje poprzez awans) lub nie określa się go w cale. Tutaj, będzie poziom postaci, który uzyskiwać się będzie poprzez aktywne uczestnictwo w życiu forum. Każdy poziom będzie potrzebował określonej ilości Punktów doświadczenia, jak w grach mmo. Punkty doświadczenia zdobywać się będzie poprzez aktywną grę, wykonując np. misje, przygody i inne tego typu, fabularne zajęcia. Każdy poziom będzie wymagał od gracza coraz większej ilości PD.
PUNKTY DOŚWIADCZENIA
Punkty doświadczenia będzie można zdobyć w naprawdę wielu aspektach:
- Misje/Przygody
- Wyprawy
- Wydarzenia
- Konkursy forumowe
- Walki
- Zdobywając umiejętności
- Zdobywając tytuł
- Zlecenia
Samotnie grający gracz, który nie będzie zrzeszony w żadnym klanie, czy gildii, nie będzie mógł co prawda wykonywać zadań swojego Króla, czy Władcy, jednak będzie mógł podejmować się różnego rodzaju pracami dorywczymi, które będą na niego czekały u różnych NPC w wioskach, miastach, czy po prostu u niezrzeszonych, mieszkających na uboczu. Gracz, który wybierze Gildie, bądź będzie podlegał komuś, niestety nie będzie mógł wykonywać prac dorywczych, a jedynie misje swojego Władcy/Króla, czy dowódcy.
PUNKTY UMIEJĘTNOŚCI
Smocza era, pod względem zdobywania umiejętności, kładzie na realizm. Każdy przecież może być wszechstronnie uzdolniony, nauczyć się pływać, łowić, wyrabiać broń, zajmować się walką, rzemiosłem czy ziołami. Tak też jest na forum. Początkowo, każda umiejętność (o ile rasa nie mówi inaczej), będzie znajdowała się na poziomie 0, będzie ukryta. W grze MMO powiedzielibyśmy, że jest szara, czyli niedostępna. Dopiero w momencie w którym gracz postanowi wykonać jakąś czynność, np. złowić rybę, umiejętność łowienia aktywuje się, lecz nadal będzie na poziomie 0, czyli, będzie bardzo niezdarna, a postać nie ma żadnego doświadczenia w tej czynności. Z biegiem czasu, w trakcie używania Łowienia, ilość punktów umiejętności będzie rosnąć, aż przekroczy próg minimalny, potrzebny na zdobycie poziomu 1. I tak będzie z każdym następnym poziomem.
KAŻDY GRACZ sam musi pamiętać o tym, że wykonuje daną czynność i napisać o niej w poście np. w postaci OOC czyli:
EDIT:
02.07.2020
Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty