Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2022-01-08 17:33:07

Drasho
xTsZnyR.png
Skąd: Droga Mleczna
Dołączył: 2022-01-04
Liczba postów: 11
Klasa: Wojownik
AndroidChrome 96.0.4664.104

Karta Postaci Drasho

Imię: Drasho
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 18 lat
Wzrost: 192cm
Waga: 87 kg
Gildia: Brak
Rasa: Ushrolrag
Klasa: Wojownik
Rodzaj Magii: Brak
Lokacja startowa: Północna kraina


UMIEJĘTNOŚCI
- Parowanie - poziom I


POSTAĆ
Wygląd postaci:

Ukryta wiadomość

Jako, iż Drasho jest Ushrolragiem to posiada cechy, które kojarzyć można z jego rasą. Posiada długie, szpiczaste uszy oraz parę, średniej długości kłów. Jego skóra posiada barwę niebieską, a włosy, które tworzą długi irokez, także mają ten kolor. Nie ma on brwi, tak więc posiada tylko łuki brwiowe. Tęczówki jego oczu posiadają żółtą barwę. Na tle swoich współplemieńców nie wyróżnia się pod względem wzrostu oraz wagi.
Dostrzec można muskulaturę, która może i nie wygląda jakoś pokaźnie, ale jednak jest. Na całym jego ciele znajduje się mnóstwo blizn. Największa z nich przebiega na długości całej klatki piersiowej. Posiada po trzy palce u dłoni, oraz po dwa u stóp.
Z reguły(czyli wtedy, gdy nie nosi zbroi) chodzi w zwykłej, ciemnej szacie z kapturem, która sięga mu do kostek. Na jego stopach oczywiście nie zobaczymy jakichkolwiek butów. Wokół jego pasa wiszą różnego rodzaju sakiewki oraz kieszonki.


Charakter postaci:
Drasho stara się zawsze szukać pokojowych rozwiązań. Jeśli tylko dostrzeże, iż daną sytuację da się rozwiązać za pomocą dialogu, nie będzie posuwał się do przemocy. Niemniej jednak, jest w stanie stanąć do walki, jeżeli sytuacja tego wymaga. Co więcej, nie ma on problemu z zabiciem swego przeciwnika.
Marzeniem Ushrolraga jest zostanie "Największym Wojownikiem z Największych Wojowników". A cóż to może oznaczać? Zabicie smoka. Cóż, w społeczeństwie rasy tej zabicie takiej bestii jest oznaką olbrzymich umiejętności i tylko niektórym Ushrolragom się to udało. Drasho chce jednak pójść o krok dalej. On chce zabić smoka z każdego gatunku. Nikt jeszcze z jego rasy nie podjął się takowego zadania. To uczyniłoby z niego "Największego Wojownika z Największych Wojowników".
Stara się on postępować zgodnie z dogmatami swej wiary. Z tego też powodu, między innymi nie spożywa w ogóle alkoholu czy też, w ostatni dzień tygodnia, nie spożywa posiłków, pijąc tylko wodę. Czasami może się to zamieniać wręcz w bigoterię.
Zawsze stara się być dobrym przyjacielem, być lojalnym wobec nich. Jest gotowy wyciągnąć do nich pomocną dłoń.
Co ciekawe, posiada on fetysz "futrzastych" kobiet. Z tego względu jego uwagę mogą znacznie bardziej przyciągać kobiety z rasy na przykład: Khajit.


Historia postaci:
Dzieciństwo naszego bohatera nie należało do najłatwiejszych. Tak naprawdę tylko przez kilka lat mógł cieszyć się on beztroską. Urodził się on w klanie Lodowego Smoka, który pomimo swej dość pokojowej polityki, nie dał rady uchronić się przed konfliktem.


Dziewięć lat po narodzinach Drasho wybuchła wojna pomiędzy jego klanem, a klanem Krwawej Dłoni. Powodem konfliktu okazała się chęć zdobycia dodatkowych bogactw. W tamtym okresie Lodowe Smoki dysponowały największymi złożami różnej rudy, co przynosiło im bardzo potężne zyski. Krwawa Dłoń chciała nieco dorobić się na tej wojnie.
W początkowym okresie wojny, klan Lodowego Smoka zdawał się znajdować w gorszej pozycji niż jego wróg. Pomimo tego, iż Smoki posiadały doskonale wyposażoną i wyszkoloną armię, to brakowało im jednak liczebności. Liczebności, którą posiadał klan Krwawej Dłoni. Co więcej, klan starał się stosować różne, niecodzienne taktyki, które miałyby przechylić szalę zwycięstwa na jego korzyść.
Po kilku miesiącach walk, Krwawa Dłoń zdecydowała się włączyć do swej armii sporą ilość najemników, którzy znajdowali się na północy, i którzy chcieliby sporo zarobić. Manewr ten okazał się być bardzo skuteczny, zwiększając tylko liczbę wojowników walczących po stronie klanu Krwawej Dłoni. To z kolei spowodowało, iż Lodowe Smoki ponosiły coraz częściej porażki na polu bitwy.
Sytuacja była na tyle fatalna, iż Lodowe Smoki zdecydowały się wcielić do armii dzieci oraz młodzież. Przez decyzję tę, młody Drasho był zmuszony rozpocząć szkolenie, a kilka miesięcy później ruszyć na front. Niestety, młodzi Ushrolragowie nie posiadali doświadczenia ani tym bardziej umiejętności, które mogłyby pomóc im w przyszłych bitwach. Z tego też powodu wiele dzieci straciło życie podczas tej wojny. Drasho udało się przetrwać, lecz na jego ciele do dziś można spotkać wiele blizn po cięciach ostrzami. Po piętnastu miesiącach walk, klan Lodowego Smoka poddał się, ponosząc olbrzymie straty.


Po zakończonej wojnie, Drasho zatrudnił się w kopalni jako pomocnik, aby wspomóc swą rodzinę finansowo. Jego ojciec stracił w tamtym czasie lewą rękę, tak więc nie nadawał się już na żołnierza.
Młody Ushrolrag poznał tam chłopca imieniem Rithi, który stał się jego najlepszym, a zarazem jedynym przyjacielem. Chłopcy spędzali ze sobą mnóstwo czasu. Jednakże, któregoś dnia górnicy trafili do części gór, do której nie dotarł jeszcze nikt. Znajdowało się tam gniazdo pewnych bestii, od których bardzo szybko zaroiło się w jednym z korytarzy. Wielu Ushrolragów zginęło przez potwory te, a jednym z nich był Rithi. Kiedy Drasho dowiedział się o tym, postanowił rzucić się na te bestie. Gdyby nie interwencja oddziału Ushrolragów, który dotarł tam kilka sekund później, bohater nasz zginąłby.
Po wydarzeniach tych, Drasho porzucił pracę w kopalni, zatrudniając się u miejscowego kowala, stając się jego uczniem.


Po jakimś czasie, do Klanu Lodowych Smoków zawitała pewna karawana kupiecka. Należała ona do grupy wędrownych Khajitów. Razem z nimi przybyła także pewna młoda dziewczyna imieniem M'kril, która była córką właścicieli tejże karawany. Bohater nasz zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia, choć tego samego nie można było powiedzieć o jego wybrance. Polubiła ona go, lecz na tym można byłoby zakończyć. Dla niej był tylko i wyłącznie dobrym przyjacielem. W momencie, w którym karawana Khajitów opuściła teren Lodowych Smoków, chłopak czuł ogromny smutek, lecz starał się nie okazywać tego innym. Miał nadzieję, że kiedyś znów będzie mógł spotkać swą miłość.


Lata mijały, a młodzieniec zdawał sobie sprawę, iż będzie musiał wkrótce przejść Rytuał Dojrzałości, aby móc być postrzegany przez swój klan w poważny sposób. Tak więc, aby mieć jakiekolwiek szanse na powodzenie, postanowił szkolić się u swego ojca. Był on w przeszłości żołnierzem, tak więc mógł nauczyć kilku rzeczy naszego bohatera.
Tak czy siak, kiedy już nastała ta wiekopomna chwila, Drasho, wraz z kilkoma innymi młodzieńcami w jego wieku, przystąpili do rytuału. Zadaniem bohatera naszego, które sam sobie wybrał oczywiście, miało być zabicie bestii. W tym celu udał się do Kanionu Utrapień. Niemniej jednak, ostatecznie nie udało mu się podołać zadaniu. Bardzo szybciutko powrócił on do swej wioski. Pomimo tego, iż stracił on broń, to zyskał całkowicie nową bliznę, która to przebiegała u niego na długości całej klatki piersiowej.


Dwa miesiące później, młodzienidc doszedł do wniosku, iż musi on opuścić swój klan. W zasadzie to był zmuszony opuścić on północ. Dlaczego? Czemu musiał to zrobić? Postanowił, iż musi udać się w podróż. W podróż po świecie. Zdecydował, iż będzie podróżował on po całym Fablehaven, aby nabrać doświadczenia, umiejętności oraz siły. Kiedy już stanie się wystarczająco potężny - powróci. Powróci, aby wykonać zadanie, którego dotychczas nie wykonał.
Jak potoczą się dalsze losy tego młodego Ushrolraga? Czas pokaże.


Wady i zalety:
- Uważa, że jego religia jest tą jedyną właściwą.
- Często zostawia coś do zrobienia na kolejny dzień.
- Zdarza się, że nie słucha rad innych, wszystko robiąc po swojemu.


+ Chęć rozwijania umiejętności.
+ Jest lojalny.
+ Często pomaga innym, nie chcąc nic w zamian.

Ostatnio edytowany przez Drasho (2022-01-09 21:04:43)

Offline

#2 2022-01-09 21:58:19

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 95.0

Odp: Karta Postaci Drasho

Akceptacja


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB