Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2021-11-02 10:54:44

Shade
IGpKfDx.png
Dołączył: 2020-06-07
Liczba postów: 5
Reputacja (-10 - 10): -1
Klasa: Wojownik
Windows 8.1Chrome 93.0.4577.82

KP Shade

Imię: Shade dla uproszczenia, prawdziwe imię: Kyouarskursehekn co oznacza ''ten, który przemierzył pustkę''
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 70
Wzrost: 188
Waga: 79
Gildia: Brak
Rasa: Nitj'sefni
Klasa: Antymagiczny wojownik
Lokacja startowa:
Ekwipunek:
- Sakwa (na 100 srebra/35 złota),
- Miecz jednoręczny



PUNKTY
Punkty umiejętności: 0
Punkty doświadczenia 0
Waluta:
Złoto: 0
Srebro: 100 monet
Brąz: 0



POSTAĆ
Wygląd postaci: Shade Jest raczej podręcznikowym przykładem Nocnego wędrowca. Wysoki, mierzący prawie metr dziewięćdziesiąt, z dobrze odżywionym, wysportowanym ciele. Posiada dość krótkie czarne włosy, lekko nastroszone jak po wysokokalibrowym ataku elektrycznym. Jego oczy, czerwone i rozszerzone, przypominają polującego w nocy kociego demona. jego strój składał się z długiego, ciemnego płaszcza podróżnego połączonego z kapturem oraz czarnych spodni i butów. Wszystko było wygodne i nie krępowało ruchów, nie oferowało jednak zbyt długiej ochrony, coś za coś. Sama twarz siedemdziesięciolatka jest smukła, z kilkoma bliznami, które nadawały mu wygląd weterana bitewnego.


Charakter postaci: Shade jako przedstawiciel rasy Nocnych wędrowców jest niezwykle spokojnym i cierpliwym osobnikiem, zdolnym wytrzymać wiele godzin bezruchu w nieprzyjaznych okolicznościach, np przy nieustannym swędzeniu zadka. Jest osobą niezwykle dobrze wykształconą, znającą wiele języków, martwych bądź nie, jednak nie afiszującą się ze swoją wiedzą. Lubi dowiadywać się nowych rzeczy i obserwować dziejące się zjawiska, czy to naturalne czy nie. W kontaktach z ludźmi jest uprzejmy i serdeczny, dopóki ktoś nie wyrazi otwartej chęci do obrażenia bo lub zrobienia mu krzywdy. W walce natomiast to oportunista, który nie boi się wykorzystać brudnych sztuczek do zwycięstwa, niemniej jednak wcale nie napawa go to poczuciem szlachetności. Wobec magii normalnej i jej użytkowników jest niechętny, głównie z powodu historii jego przodków i naturalnej umiejętności unieważniania właściwości magicznych. Cień jest ponadto rasowym wędrowcem, kocha podróżować i zapoznawać się ze zmianami świata, przez co z drugiej strony jest kompletnie niekompatybilny z stałym trybem życia i stworzeniem rodziny.


Historia postaci: Shade, a właściwie Kyouarskursehekn narodził się jako syn Keireskursehekna i Dailostaruusti, stając się członkiem ostatniego pokolenia Nocnych Wędrowców, który narodzili się przed zdecydowaniem o opuszczeniu Mrocznej Przełęczy. Swoje dzieciństwo spędził tak jak reszta młodzieży, szkoląc się w walce oraz ucząc starożytnej wiedzy, przekazywanej sobie przez wiele pokoleń. już w wieku pięciu lat obudziły się jego umiejętności niwelowania magii, co było niezwykle rzadkim osiągnieciem.  Kiedy osiągnął wiek piętnastu lat, klan nocnych wędrowców z Mrocznej przełęczy zdecydował się opuścić ich dom i przenieść. Zostali wyłącznie najmłodsi i najstarsi. Dwa lata później Shade jednak wyruszył samotnie, tak jak zdecydowana większość, gdyż niewielu członków klanu postanowiło iść razem. Miał wtedy siedemnaście lat, dwanaście przed osiągnieciem pełnoletności w ich kulturze, co było wyjątkowym przypadkiem. Poprosił o to Głównodowodzącego klanem, Kairousa, który wyraził zgodę. Otrzymał własny miecz i płaszcz nocnego wędrowca, po czym... Zniknął w świecie. Przez pięćdziesiąt trzy lata zapoznał wielu przedstawicieli różnych ras, ich kulturę i języki, ale także ich konflikty, chciwość i inne złe cechy towarzyszące istotom rozumnym. Nie udało mu się napotkać, jednakże żadnego smoka czy jeźdźca. Innymi słowy wiedzę o nich miał jedynie z książek i opowieści przodków. Od czasu do czasu spotykał innego wędrowca, z którym serdecznie się witał, wypił kilka głębszych... A następnie w zgodzie rozdzielał się.  Nigdy nie odczuwał ochoty na podróżowanie z kimkolwiek innym, jednakże kilka razy tak się zdarzyło. Aby przeżyć najmował się jako najemnik, ochroniarz bądź ogólnie jako poszukiwacz przygód. Jednym z pierwszych jego zleceń było eskortowanie krasnoludzkiego kupca, który wiózł na swoim wozie cenne brylanty dla swego króla, kiedy karawanę zaatakowali chciwi ludzie. Shade oczywiście stanął w obronie niskiego brodacza i rozprawił się z wszystkimi napastnikami, z niemałą pomocą kilku innych krasnali. Po przybyciu do stolicy włochaczy i odebraniu zapłaty natychmiastowo opuścił skupiska ludzkie i samotnie wędrował przez świat. Do czasu gdy natrafił na kolejną awanturę z ludźmi w roli głównej, którzy chcieli zagarnąć teren należący do małego klanu leśnych elfów. Początkowo nie zamierzał się w to mieszać, jednakże po dowiedzeniu się, że jedynym powodem tego konfliktu była ludzka podłość, stanął u boku elfów. Został ich bohaterem, jednakże nie przyjął żadnych zaszczytów, po prostu odszedł, ostatecznie nie ujawniając nawet swojego prawdziwego imienia. Jeszcze zanim opuścił legowisko własnej rodziny, zdecydował się na zmianę imienia dla ułatwienia. Pewnego dnia, młody kyouarskursehekn odkrył coś, co bardzo go zaskoczyło. Mianowicie ślady Nitj'sefni, które jednak wydawały się być nieco inne niż te, jakie on sam zostawiał. Postanowił podążyć tym tropem. Po kilkunastu miesiącach trafił do wioski, znajdującej się niedaleko potężnych moczarów. Od mieszkających tutaj orków dowiedział się, że niegdyś faktycznie ktoś ''dziwny'' pojawiał się na granicach bagna. Wejście tam było niezwykle trudne, na każdym kroku czekała zasadzka stworzona rzez naturę i sprytne potwory. Kilkukrotnie otarł się o śmierć, ledwo wychodząc z opałów obronną ręką. Przetrwał jednak i po dotarciu do centrum zobaczył... Dobrze rozwinięte miasteczko, opustoszałe i zakurzone. Odnalzł jednak kilka tajnych znaków i zapisków w ich języku ''narodowym''. Opuścił okolicę z nową wiedzą... Oprócz Podróżników z mrocznej czeluści, istniał inny klan Nocnych! Nie miał informacji, gdzie ich szukać ani czy dalej istnieją, jednakże nie oznaczało to, że po prostu zrezygnuje. Ileż nowej wiedzy mógł zdobyć, odnawiając kontakty pomiędzy dwoma odłamami tej samej rasy! Następne informacje zdobył kilka setek kilometrów w innym kierunku, natrafiając na kolejną wioskę orków, która jednak nie była w tym przypadku przyjazna. Zakradł się do środka i udało mu się zdobyć kilka nowych zapisków, z których wynikało, że poszukiwani przez niego wędrowcy udali się na północ, w stronę jakiegoś enigmatycznego miejsca, nazwanego tam ''Lasem śnieżnej tundry''. Nie miał bladego pojęcia co to mogło być za miejsce, a ni gdzie się ostatecznie zajmuje. Wiedział jedynie, że z pewnością znaleźć je może w miejscach o surowym, zimowym klimacie. Co w ostatecznym rozrachunku wcale nie zawężało mu pola działania o aż tak wiele, niemniej był to jakiś postęp. Ponadto świat cały czas się rozwijał, nowa wiedza powstawała, A w wieku siedemdziesięciu lat Shade... Rozpoczął kolejne przygody!


Wady i zalety:
Zalety:
- Nie ulega stereotypom i rasistowskim ideałom etc.
- Niezwykle spokojny, kulturalny i elokwentny
- Wykształcenie i chęć dalszej nauki


Wady:
- Brak zaangażowania konflikty na tyle ''ogólnym''
- Nieumiejętność usiedzenia w 1 miejscu
- Niechęć do zwykłej magii i magików

Offline

#2 2021-11-05 15:33:07

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 94.0

Odp: KP Shade

AKCEPTACJA


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB