Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-06 16:04:33

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 69.0

Hydry

toF81WQ.png
Hydry to wielkie, czworonogie gady posiadające od 3 do 5 głów. Każda z głów posiada odrębną świadomość i może atakować niezależnie od pozostałych, natomiast korpus żyje i jest w pełni funkcjonalny dopóki choć jedna z głów pozostaje przy życiu. Po odcięciu głowy, jej tętnice szyjne zamykają się natychmiast, zapobiegając utracie krwi. Ciało hydry ubarwione jest na brązowo, z żółtawym lub szarym podbrzuszem. Oczy tych istot mają kolor bursztynu a zęby żółte lub białe. Hydry są uważane za szczególnie niebezpiecznych przeciwników ze względu na zdolność do zaatakowania pojedynczego śmiałka nawet czterema głowami na raz. Niewiele wiadomo o ich trybie życia, oprócz tego że zamieszkują zwykle posępne okolice i żyją samotnie, łącząc się w pary tylko na czas godów. Smoki nie przepadają za tym gatunkiem i dość często polują na nie z wzajemnością. Hydry będąc w mniejszości często przegrywają pojedynki ze Smokami, jednakże w przypadku walki jeden na jednego, Hydry mają przewagę głów. Wielkością przypominają inne smoki. Nigdy nie widuje się ich z Jeźdźcami, nie są przeznaczone do oswojenia.

MNKd3IQ.png


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB