Nie jesteś zalogowany na forum.
|
FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis. Rok 280
Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
|
Strony: 1
Wątek zamknięty
Hejho! Ponieważ chciałbym zakończyć etap "prac" na forum (chociaż te dwie rzeczy pojawiły się dopiero po wystartowaniu forum), chciałbym zacwaniakować i was wykorzystać, JEDNOCZEŚNIE dając możliwość lepszego startu na forum wynagradzając wam waszą pracę.
1. Magia
Na forum póki co mamy podział Magii Smoczej na Lód i Ogień. Potrzebowalibyśmy jeszcze pozostałych, podstawowych elementów: Ziemia, Woda, Powietrze. Praca bardziej wymagająca, ponieważ trzeba by było stworzyć nazwę, opis, wymagania i koszt energii.
2. Bestariusz
Zacząłem już bestariusz i pewnie będę go kończył, jeżeli ktoś jednak chciałby spróbować pomóc mi, krótko, opisać pozostałe zwierzęta, to będę wdzięczny.
NAGRODY (jedna do wyboru - minimum 8 czarów):
1. Magia (opis jednego żywiołu):
- 2000 dukatów.
- 2 poziomy postaci - dodatkowo.
- 2 punkty statystyk do rozdania dowolnie.
- 1 dodatkowa umiejętność.
- 1 dowolny przedmiot ze spisu przedmiotów, z wyceną do 800 dukatów (poziom I przedmiotów).
- Inna nagroda zaproponowana przez gracza, do rozpatrzenia przez administratora.2. Bestariusz (opis jednego kierunku):
- 1000 dukatów.
- 1 poziom postaci - dodatkowo.
- 2 punkty statystyk do rozdania dowolnie.
- 1 dodatkowa umiejętność.
- 1 dowolny przedmiot ze spisu przedmiotów, z wyceną do 800 dukatów (poziom I przedmiotów).
- Inna nagroda zaproponowana przez gracza, do rozpatrzenia przez administratora.
Na zgłoszenia i wyrażenie chęci czekam do 19.09, ponieważ przez weekend też będę nad tym pracował i możliwe, że nie będzie już konkurs potrzebny (Od daty zgłoszenia, myślę, że 2 dni powinny wystarczyć, napiszcie na PW to się dogadamy).
Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33
Offline
Mogę w sumie zająć się żywiołami, ale nie jestem dobry w opisywaniu ceny itd, bo nie mam poczucia balansu zbytnio, więc byś musiał pewnie poprawić takie pomniejsze rzeczy. Same zaklęcia za to powinny pójść git. Pytanie, ile mogę wziąć zadań. Wtedy można było 2. Teraz tylko jedno tak? Tak czy inaczej jak nikt inny się nie zgłosi do żywiołów to zawsze mogę się zająć resztą. Mam w sumie pomysły na każdy z żywiołów. Na razie mogę wybrać powietrze, a potem się zobaczy.
Offline
Mam wolny weekend, a muszę trochę rozruszać wyobraźnie to się piszę i napiszę. Dowolnie, czy zaklęcia, czy bestariusz, da się radę i obydwa brzmią fun. Będę pewnie czytała tylko [z tego co już jest na forum] dla reference, by w miarę balans był (bez gwarancji).
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty