Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2020-06-02 17:14:51

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 76.0

Zasady

1. Na wyprawę można wybrać się od 5 poziomu.
2. Samodzielne wyprawy są dozwolone od poziomu 15.
3. Gracze poniżej 15 poziomu muszą utworzyć grupy 2 osobowe lub 3 osobowe
4. Na wyprawę można wybrać się jedynie wtedy gdy zostanie ogłoszona taka możliwość.
5. Wyprawy prowadzą jedynie administratorzy forum.
6. Nagrody za wyprawy są określane przez prowadzących pod koniec takowej. Mogą to być przedmioty, punkty doświadczenia, umiejętności, obfite ilości złota, czy nawet minimalna szansa na umiejętności/przedmioty/smoki specjalne. Określana jest jakość postów, fabularność, pojedyncze decyzje gracza w trakcie wyprawy oraz indywidualne podejście.
7. Postać może wyruszyć na wyprawę jedynie gdy ma fabularny cel, np. odnaleźć ojca, zniszczyć jakąś organizację w formie zemsty itp.
8. Wyprawy odbywają się po uprzednim zapisie, po czym każdy gracz fabularnie, tam gdzie jest dostanie możliwość wyruszenia na wyprawę. Jest to nic innego jak długa, nawet kilkumiesięczna podróż po święcie Smoczej Ery.
9. Śmierć postaci jest jak najbardziej możliwa! Co więcej, poziom wypraw, momentami, nie schodzi poniżej misji Poziomu 3, jednakże może osiągnąć nawet 5 poziom, oczywiście wszystko zależy od decyzji graczy i ich wyborów.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB