Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2020-05-18 18:19:06

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 76.0

Ulice

Proste ścieżki pomiędzy wszystkimi "lokacjami" w fortecy. Możemy na nich spotkać gości, mieszkańców, wędrowców, najemników, łowców przygód, i innych, a także śmieszne lub ciekawe sceny, chociaż zazwyczaj nic się tutaj nie dzieje, nie licząc kradzieży. Lepiej pilnować Swojej sakiewki i innych kosztowności jeśli nie chce się zostać biedakiem, a następnie szukać igły w stogu siana, w celu odzyskania Swoich rzeczy. Nawet w fortecy krasnoludów nie jest bezpiecznie i można stracić swój dobytek, bądź co bądź krasnoludy to chciwa rasa, dlatego drogi nie zawsze mogą być bezpieczne, tym bardziej, że ta forteca jest utworzona w górze, więc są różne mniej przyjazne ścieżki. Ot, taka ogólna lokacja do wszystkiego. Dosłownie i w przenośni. Nie ma nic bardziej normalnego i zwyczajnego niż system dróg w fortecy. Są patrolowane przez odpowiednie służby, więc są w miarę bezpieczne i nie dochodzi tu do rabunków, czy też bijatyk, nie licząc drobnych kradzieży, jak ktoś jest nieuważny. Oczywiście, są tutaj też pewne "uliczki", które są już znacznie mniej bezpiecznie i rzadko uczęszczane z pewnych powodów. Tutaj już łatwo można wyłapać sztylet między żebra, albo przypadkiem być zatrutym z wielu powodów, a wtedy nie tylko może Ci nikt nie usłyszeć i przez to nie pomóc, ale też nikt nawet nie odnajdzie Twojego ciała, więc jeśli ktoś nie czuje się na siłach, lub nie ma tam czegoś do zrobienia, to lepiej, by omijał takie miejsca szerokim łukiem i nie kusił niepotrzebnie złego losu. Co najwyżej masz szansę przetrwać jeśli jestes rzemieślnikiem, gdyż są oni najbardziej szanowani w tych stronach, nawet przez rabusiów. W końcu, gdyby nie oni to nie mieliby co i kogo okradać.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB