Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-04 21:01:10

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 69.0

Grupy/Gildie - Królestwa/armie

Każdy gracz może mieć inny cel. Jednak to forum oferuje również możliwość łączenia się w grupy z innymi graczami, tworzenie grup, armii składających się z graczy, ale również NPC. Każdy gracz może próbować dążyć do zostania Nowym Królem danej krainy, próbować stworzyć swoją własną armię, lub wspinać się w hierarchii innej armii. Forum daje nieograniczone możliwości, do których trzeba jednak dojść fabularnie. Każda gildia czy grupa, może mieć własną siedzibę, własne stroje czy zbroje i znaki rozpoznawcze.


Na Smoczej erze istnieje już kilka, aktywnych ugrupowań/klanów/gildii, do których gracz ma możliwość dołączenia:


KIuDOhv.png

Gildia Jeźdźców


Gildia Jeźdźców

Ta tajemnicza i niezbyt liczna grupa, skupia w sobie Jeźdźców, czyli osoby, które zostały zesłane przez Bogów i obdarowane rzadką mową Smoków. Taka osoba jest w stanie porozumiewać się ze Smokami, dosiadać ich i żyć z nimi wspólnie. Co więcej, Jeźdźcy potrafią wykorzystywać niezwykle potężną magię swoich smoków. W wielu miejscach, większość ludzi nie wierzy w istnienie Smoków, czy Jeźdźców. Jeźdźcy są wszechstronnie uzdolnionymi wojownikami i magami. Każdego Jeźdźca można rozpoznać po pojawiającym się znamieniu, na karku oraz na piersi z symbolem Gildii, głową smoka. Mówi się, że Jeźdźcy to najstarsze ugrupowanie na Fablehaven. Gildia składa się z Rady, która przewodzi, decyduje oraz pilnuje ogólnie przyjętych zasad. Głównym celem tej gildii jest pilnowanie pokoju na Fablehaven. Radzie przewodzi Tyoshi.


_______________________________________________________


FdYia3f.png

Strażnicy Ścieżek

Strażnicy Ścieżek

Strażnicy Ścieżek to wyspecjalizowane elfy do obrony swoich granic. Są świetnie wyszkoleni w tropieniu i kamuflażu i na co dzień podejmują się wszelkich działań i misji mających na celu oczyszczenie i zabezpieczenie ścieżek, którymi elfy się poruszają a także granic, które posiadają w swoim królestwie. Wysoko postawieni w hierarchii całego królestwa, szanowani i zawsze tak samo ubrani, wyróżniają się na tle innych pod względem bardziej bogatych, szlacheckich zbroi. Elfowie nie są głupi, dlatego też prawie od razu założyli takie ugrupowanie. Nie tylko przed Orkami, ale praktycznie wszystkimi nieproszonymi gośćmi na ich terenach. Przezorny zawsze zabezpieczony. O istnieniu samej grupy raczej nie wiedzą pozostałe rasy, dla nich to po prostu żołnierze elfów. Podlegają bezpośrednio Królowi elfów.


_______________________________________________________


hNCXCHk.png

Klan Gin'valdan

Klan Gin'valdan

Klan Gin'valdan tworzą Krasnoludy z różnych rodów. W skład klanu wchodzi Twarda Rada, która jednocześnie rządzi całym klanem. Rada to najbogatsze, najbardziej wpływowe Krasnoludy w Fablehaven. Klan powstał, aby skupiać bogatych, wpływowych krasnoludów, celem wewnętrznego rządzenia rasą Krasnoludów. Krasnoludy nie posiadają Władcy, czy Króla. Rządzi nimi Twarda Rada. Właściwie, z braku konieczności ochrony ich granic (ponieważ mieszkają w trudno dostępnych miejscach, w górach), Klan nie ma takiego samego celu co Strażnicy Ścieżek. Klan tak naprawdę tworzy osobistą armię Twardej Rady, jednocześnie skupiając się na ciągłym mnożeniu swojego majątku, który jest największym bogactwem w całym Fablehaven. Ich skarbce skrywają przedmioty, które nie śniły się najstarszym mędrcom.


_______________________________________________________


uB557tr.png

Klan Pegaza

Klan Pegaza

Klan tworzony przez Ludzi wschodu, czyli tych, którzy zamieszkują Wschodnią krainę. Klan Pegaza ma jeden, zdecydowany cel. Ich zadaniem jest utrzymanie dróg handlowych między trzema krainami (Północną, Wschodnią oraz Zachodnią). Mają dbać o bezpieczeństwo handlowych szlaków, w taki sposób, by nic nie zakłócało handlu. Każdy członek Klanu Pegaza jest w posiadaniu białego, najwyższej jakości konia, który przyozdobiony jest w złoty pancerz i czegoś na wzór skrzydeł uszytych z piór ptaków. Uzbrojenie określa się raczej jako lekkie, żeby nie tracić na szybkości i mobilności. Jest to swoisty znak rozpoznawczy tego Klanu. Klanem przewodzi Malisa.


_______________________________________________________


pMZTVaS.png

Zakon Gryfa

Zakon Gryfa

Zakon Gryfa jak sama nazwa może wskazywać, to swego rodzaju Jeźdźcy, którzy zamiast smoków poruszają się na Gryfach. Ponieważ samo oswojenie Gryfa jest dość trudne, zważywszy na ich temperament, rzadkość spotykania, Zakon Gryfa nie liczy sobie tylu żołnierzy co pozostałe klany czy ugrupowania. Jak można się domyślić, znakiem rozpoznawalnym są Gryfy. Zakon skupia w sobie dzielnych żołnierzy o mocno rozwiniętej umiejętności oswajania zwierząt. Niekiedy nie są to mistrzowie miecza, czy osoby wszechstronnie uzdolnione, specjalnie szkolone jak Strażnicy Ścieżek, ponieważ samą bronią Zakonu są Gryfy. Potężne, szybkie "ptaki" o ostrych pazurach i potężnym dziobie zdolnym rozłupać każdą zbroję czy tarcze. Dodatkowo, często wykorzystują najpierw kamienie, żeby rozrzedzić szyk przeciwnika. Ich głównym celem jest obrona Krain przed różnego rodzaju niebezpieczeństwami. Na co dzień patrolują w przestworzach Fablehaven. Posiadają Dowódcę o imieniu Ajaks, który przewodzi Zakonem.


_______________________________________________________


d5yMCAl.png

Klan Pięści Orka

Klan Pięści Orka

Klan Orków, którym rządzi Dowódca Orków, podlega tylko pod Władcę Orków. W klanie Pięści Orka znajdują się genetycznie zmodyfikowani Orkowie, lub najpotężniejsi z rasy. Nie są może tak liczni jak pozostałe klany czy grupy, jednakże od zawsze stawiano tutaj na jakość, tak samo jak w Strażnikach Ścieżek. W skład klanu wchodzą najsilniejsze, największe Orki. Ich celem jest panowanie nad całą Południową krainą. Skupiają w sobie wyspecjalizowanych zwiadowców, których celem jest dostarczanie informacji o pozostałych krainach, robią to względnie niepostrzeżenie. Innym celem są ciągłe ataki i podtrzymywanie działalności Orków jako wrogie, w oczach pozostałych ras, innych krain.


_______________________________________________________


WLjbWwq.png

Cień Księżyca

Cień Księżyca

Cień Księżyca, czy też potocznie nazywany po prostu Klanem/Gildią Złodziei. Jest to dość szerokie ugrupowanie mające kilka siedzib rozsianych Południu, Wschodzie i Zachodzie. Każda siedziba liczy parunastu członków. Ich cel jest dość prymitywny i prosty. Okradają kogo się da, żeby przeżyć i polepszać swój byt. Na temat tego ugrupowania krąży kilka plotek. Jedna z nich mówi o tym, że wszyscy członkowie służą jednej osobie i zbierają dla niech pieniądze, które posłużyć mają opłaceniu armii, którą chce przejąć władze. Druga plotka mówi natomiast, że Cień Księżyca od jakiegoś czasu przyjmuje również zlecenia zabójstwa, dla większych wpływów. Żadna z nich nie została jednak oficjalnie potwierdzona. Nie wiadomo też gdzie znajdują się kryjówki (zapewne ciągle przenoszone), lecz na pewno są to osoby działające w ukryciu i cieniu, przede wszystkim ich działalność rozpoczyna się po zmroku.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

#2 2022-01-05 21:07:44

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 95.0

Odp: Grupy/Gildie - Królestwa/armie

Tutaj pojawi się kiedyś wyszczególniona mechanika tworzenia armii


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB