Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2020-02-14 23:19:21

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 73.0

Spis NPC

PÓŁNOC:

Arknoss


PJjGIWQ.png
Imię:
Cithrel
Opis:
Cithrel niegdyś został wygnany ze swojego rodzinnego królestwa Erasar. Nigdy, nikomu nie zdradził powodów tego wygnania, jednakże mówi się o zwyczajnym sprzeciwieniu obecnemu Królowi. Cithrel nie bardzo tolerował obecność innych ras, a tym bardziej południowców, dlatego udał się w te strony. Był jednym z pierwszych, którzy zamieszkali ten teren. To On odkrył Mroźne miasto, pozostawione same sobie, zbudowane... przez tajemnicze istoty. Ten Elf pogodnie spogląda na wszystkich, którzy szukają domu na Północy. Zna dobrze temat wygnania, więc podchodzi do niego dość pozytywnie. Jako Król nie ma za wiele do roboty w tych stronach. Zazwyczaj spędza czas w swojej komnacie.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Mroźne miasto


b5nEIvF.png
Imię:
Nylathia
Opis:
Nylathia nie została nigdy wygnana, chociaż w poprzednim mieście nie pełniła specjalnej roli. Nylathia zakochana w Cithrelu podążyła oczywiście za nim, mało kto wie, ale nawet uratowała go, gdy zaatakowało go dzikie zwierze i pozostał ranny na mrozie. Dobrze, że go śledziła. Razem dotarli do Mroźnego miasta. Wyuczyli się sztuki polowań, tropienia i innych przydatnych umiejętności, a raczej niezbędnych. Oczywiście, że stali się sobie bliscy, oczywiście, że została jego prawą ręką, bo kto inny... Jak typowa Elfka, jest miła, opiekuńcza i troskliwa o innych.
Funkcja:
Prawa ręka Króla
Lokacja:
Mroźne miasto





g7kofzs.png
Imię:
Beorok
Opis:
Beorok chciał zostać Królem i Władcą klanu Kamiennej pięści. Niestety przegrał z kretesem z obecnym Królem, a ten w ramach zemsty, wygnał go na Północ. Beorok jako poszukiwacz z krwi i kości, musiał opuścić swoją rodzinę, której nie wolno było wyruszyć za nim, jednakże szybko odnalazł nowy cel życia. Północ to niebezpieczny rejon okryty złą sławą, dlatego jego wewnętrzna natura dodała mu trochę otuchy. Gdy trafił do Mroźnego miasta, nie zrezygnowano z jego umiejętności. Ciągle pełni swoją funkcje, szukając nowych, błąkających się osób. Podejmie się najgorszych wypraw. Zazwyczaj miły, troskliwy, nikomu źle nie życzy.
Funkcja:
Poszukiwacz
Lokacja:
Mroźne miasto





m3Md8O9.png
Imię:
Khador
Opis:
Jako jeden z najlepszych wojowników, okrzykniętych w Mroźnym mieście, ten zwinny krasnolud ma za zadanie troszczyć się o wszelkie bezpieczeństwa przed i za murami miasta. W razie konieczności ma moc sprawczą nad każdym ochotnikiem wstępującym do Gwardii. Twardy, nieustępliwy, niewiele mówi... Nie grzeszy cierpliwością, nie lubi nowych, niedoświadczonych czy też bojących się osób. Można wręcz napisać, że nimi gardzi.
Funkcja:
Obrońca
Lokacja:
Mroźne miasto





q5AKh6Y.png
Imię:
Nasti
Opis:
Piękne, brązowo włosom dziewczę, które świetnie radzi sobie z tematyką tropienia w śniegu. Tropicielka bardzo często zmuszona jest podążać za uciekinierami, przestępcami czy zdrajcami... Chociaż mroźny klimat sam w sobie jest zabójczy, dla pewności wysyła się Tropiciela, aby mieć 100% pewności, że osoba umrze. Nasti potrafi nie tylko podjąć trop za człowiekiem, elfem i inną rasą, ale także za zwierzęciem ziemnym. Na co dzień nosi na sobie skórę niedźwiedzia, który zaatakował ją na jednej z wypraw, prawdopodobnie zabłądził, bo nie był misiem polarnym... Nasti to pogodne i optymistyczne dziewczę.
Funkcja:
Tropiciel
Lokacja:
Mroźne miasto





TiPb6tp.png
Imię:
Carika
Opis:
Rudowłose dziewczę o dziwnej religii. Wierzy w jakiegoś Demona, którego wysławia i miłuje. Carika jest Kapitanem Gwardii w MM. Niezwykle buntowniczy, posiada własne zdanie, jest twarda psychicznie, silna, szybka, inteligentna. Mówi się, że jest najlepszą wojowniczką w mieście, także wśród męskiej części wojowników. Budzi ogromny szacunek, mieszkańcy czują się przy niej bezpieczni, jednakże Ona nie wtrąca się w problemy pojedynczych jednostek. Przyjmuje rozkazy od Króla, za prowadzenie porządku wewnątrz są inne "służby".
Funkcja:
Kapitan
Lokacja:
Mroźne miasto


___________________________________________________________________________


WSCHÓD:

Galendan


6SKlmtX.png
Imię:
Arthur
Opis:
Jak przystało na wielkiego Króla, jest inteligentny, sprytny, świetnie walczy. Cierpliwy, wyrozumiały. Z cech prawdziwego Rycerza posiada z pewnością honor, męstwo, odwagę. Przewodzi swoimi poddanymi w sposób odpowiedzialny i przemyślany. Władzę objął dość szybko, przekazywana z pokolenia na pokolenie. To jego Ojciec był pierwszym jeźdźcem Smoka. To Galendan słynie z przewodnictwa w tematyce smoków i Smoczej magii. To tutaj powstał pierwszy Zakon, czy Gildia. Arthur jest spadkobiercom całej tej wiedzy, lecz ciąży na nim również ogromna odpowiedzialność za całą Gildię jeźdźców.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Galendan





vaQhJgS.png
Imię:
Alvertos
Opis:
Posiadacz Świętego skarbu. Podobno obdarowany tym przedmiotem przypadkowo przez Bogów, podczas zwyczajnego spaceru po okolicy Galendanu. Alvertos nie pełni specjalnej roli w mieście, jest zwykłym żołnierzem na usługach swojego Króla, lepiej traktowany z uwagi na swój skarb... jednakże prawie nikt nie uważa, że Alvertos to odpowiednia osoba. Brak mu umiejętności i doświadczenia w posługiwaniu się bronią czy walki. Wcześniej w ogóle nie zauważalny. Nie jest zbyt pewny siebie, głównie przez społeczeństwo. Jednakże jest lojalny, odważny, nieco niezdarny...
Funkcja:
Właściciel Świętego skarbu
Lokacja:
Galendan






3mGRzJQ.png
Imię:
Woodie
Opis:
Woodie jest wymagającym trenerem posługiwania się mieczem, toporem czy obuchem przy użyciu tarczy, lub bez. Jest świetny w tym co robi. Cierpliwy nawet dla tych, co potrzebują więcej czasu na przyswojenie kolejnych etapów. Szkoli wszystkich adeptów na żołnierzy chcących bronić Galendanu. Jest Dowódcą niewielkiej liczby żołnierzy, mających na celu zaprowadzenie porządku w Akademii.
Funkcja:
Trener w Akademii
Lokacja:
Galendan






fsAVMdY.png
Imię:
Destine
Opis:
Jest córką Trenera Woodiego. Jako rodzina jest niezwykle do siebie przywiązana. Kochają się, wspierają. Zdecydowali się na pracę w jednym miejscu, dlatego Destine jest jednym z żołnierzy, którzy w razie konieczności muszą zaprowadzić porządek lub bronić Akademii. Nie jest tak cierpliwa jak ojciec, bardzo łatwo ją zdenerwować, rwie się do walki. Jest odważna, dumna z rodziny, silna psychicznie.
Funkcja:
Strażnik porządku Akademii
Lokacja:
Galendan






KVqgQ1j.png
Imię:
Duncan
Opis:
Duncan jest rycerzem niezwykle walecznym, silnym, cierpliwym, przenikliwym, mądrym, o strategicznym myśleniu. Mówi się, że jest to wzór rycerza. Nigdy się nie poddaje, zawsze dąży do swojego celu. Honorowy, pomocny... Z pewnością jest najlepszym wojownikiem w mieście. Najpotężniejszym, o największym doświadczeniu. Nie odstępuje swojego Króla na krok. Niezwykle oddany sprawom królestwa, niezwykle lojalny swojemu władcy. Nigdy nie widziano jego twarzy. Krążą legendy, że jest to jakiś starożytny strażnik, niekoniecznie człowiek, ktoś kogo nie można pokonać, ani zabić...
Funkcja:
Straż przyboczna Króla
Lokacja:
Galendan






3z0kC5E.png
Imię:
Eldon
Opis:
Eldon niewątpliwie jest szlachcicem na usługach władcy. Rycerzem silnym, lojalnym i błyskotliwym. Swoją przydatność udowadnia na co dzień dbając o bezpieczeństwo królewskiego skarbca i mając pod swoim dowództwem grupę przydzielonych mu rycerzy. Oddany swoim obowiązkom w skarbcu ma swoją niewielką komnatę, tak aby nigdy nie opuszczać stanowiska pracy. Skarbiec to jeden z najważniejszych punktów. Kiedyś był jedynie dobrym tropicielem zwierzyny.
Funkcja:
Strażnik skarbca
Lokacja:
Galendan





JCTDZdB.png
Imię:
Gael
Opis:
Jest świetnym zwiadowcom. Właściwie, prawdopodobnie najlepszym. Myśli niezwykle strategicznie, wyprzedza przeciwnika w swych działaniach. Zna najlepsze miejsca na obserwacje, miejsca którymi mógłby ktoś się poruszać. Teren 100 km wokół miasta w Galendanie jest mu znany lepiej niż jego własna kieszeń. Dodatkowo to świetny dowódca swojego oddziału, nikt nigdy nie pomyślał by się do czegoś przyczepić. Pomimo wyglądu, gustuje w Paniach. Jest przez nie oblegany. Młody, niezwykle ambitny w swych planach i działaniach.
Funkcja:
Kapitan oddziału zwiadowczego
Lokacja:
Galendan





XSYGFxC.png
Imię:
Gerald
Opis:
Miejscowy łowca, dostarcza część mięsa w mieście. Poluje przy użyciu kuszy w której obsłudze jest po prostu mistrzem. Lubi bliskie podejście do zwierzyny, być jak najbliżej niej. Twardy, doświadczony i styrany życiem. Tak można opisać Geralda na pierwszy rzut oka, nie inaczej jest pryz bliższym poznaniu. Nie lubuje się w towarzystwie innych osób, dla niego natura, zwierzyna i polowanie to większość życia.
Funkcja:
Łowca
Lokacja:
Galendan






uxXmaZ0.png
Imię:
Hallie
Opis:
Ta niewielka kobieta (160 cm wzrostu) została odpowiedzialna za bramę główną. To jej oddział decyduje kogo wpuścić, kogo wypuścić, kiedy zamknąć a kiedy otworzyć bramę. Są również odpowiedzialni za porządek w pobliżu głównej bramy. Hallie zazwyczaj można spotkać w swoim prywatnym pokoju tuż nad bramą główną, gdzie przez liczne, niewielkie okienka obserwuje teren dookoła. Pomimo, że jest to ładne dziewczę, jest niezwykle szybka i zwinna i jej ciało ochrania ciężki pancerz. Jak ona to robi?! Jest dzielna, odważna a gdy sobie coś postanowi, będzie uparcie do tego dążyć.
Funkcja:
Kapitan straży - Brama główna
Lokacja:
Galendan





fuG9iyF.png
Imię:
Original
Opis:
Najlepsza w swoim fachu. Jest mistrzynią rozpoznawania wszelkich śladów, jej wzrok wypatrzy dosłownie wszystko, jej nozdrza rozpoznają każdy zapach a słuch wyszkolił się ponad normę. Rozpoznaję dźwięki, które nie wzbudziły by podejrzeń u innych. Świetnie posługuje się mieczem, lecz najbardziej lubi sztylety i noże do rzucania. Niesamowicie zwinna o świetnej orientacji w terenie. Zawistna, wredna, twarda pod każdym względem. Dba głównie o interes Króla i swój.
Funkcja:
Łowca, tropiciel
Lokacja:
Galendan






a9pTKck.png
Imię:
Sarler
Opis:
Posiada swoją drewnianą, okrągłą chatkę na uboczu, przy rzece. Jest Królewskim medykiem, zjawiającym się na każde wezwanie w razie choroby. Gdy nie jest na usługach Króla, pomaga wszystkim potrzebującym, za darmo, nie pobierając opłat. Posiada magiczną moc, dzięki czemu różne rzeczy przychodzą mu łatwiej. Szczególnie zdolności medyczne. Bardzo pomocny, dobry, jednak niewiele mówiący.
Funkcja:
Druid, medyk
Lokacja:
Galendan






WyILij0.png
Imię:
Sewell
Opis:
Sewell jest miastowym Kapłanem o najwyższej randze. Dowodzi całą religią, a jak to przy tym bywa, jest niezwykle wpływowym człowiekiem. Jako inteligentny, wpływowy człowiek, szybko stał się doradcą Króla, który bardzo ceni sobie jego obecność i zaangażowanie. Niestety, nikt nie wie tego, że Sewell pragnie jedynie powiększenia majątku, wpływów i władzy, więc wszystko co robi... robi dla siebie.
Funkcja:
Doradca Króla - Kapłan
Lokacja:
Galendan






awUMNAc.png
Imię:
Skara
Opis:
Skara jest wojownikiem z dawnego południa, nawróconym na dobry tor drogi, jednakże często uważany za dzikusa, ponieważ nie odszedł od swoich zwyczajów i upodobań, o czym świadczy jego ubiór. Skara to świetny wojownik, szybko się adaptujący. Pełni rolę Heroda, osoby na wzór kata. Ściga zdrajców, ściga uciekinierów. Dokonuje egzekucji na przestępcach. Nigdy nie odpuszcza, nigdy nie przegrał, nigdy nie popełnił błędu.
Funkcja:
Herod
Lokacja:
Galendan






1QMSHDh.png
Imię:
Waren
Opis:
Nadworny Mag Króla, mieszkający na Zamku. Niewiele mówi się o Warenie. Niegdyś przyszedł do miasta jako wędrowiec a później... nikt go nie widział pół roku. Zazwyczaj nie opuszcza Zamku, nie ma potrzeby by chodzić. Podobno ciągle poszerza swoją wiedzę dotyczącą magii, eksperymentuje, naucza...
Funkcja:
Mag
Lokacja:
Galendan






NvrpRfe.png
Imię:
Browney
Opis:
Browney pełni funkcję trenera, jednakże nie w Akademii. Naucza On wszystkich. Tych, którzy dostapili zaszczytu służby w armii, ale również pospólstwo, jak chłopów. Uczy ich tego, czego chcą się nauczyć. Walki mieczem, sztuki przetrwania poza murami... Z chłopców robi mężczyzn, z dziewic kobiety...
Funkcja:
Trener
Lokacja:
Galendan






wrpLoAH.png
Imię:
Ajaks
Opis:
Ajaks pełni funkcję dowódczą i to nie byle jaką, ponieważ stoi na czele bardzo szanowanego Zakonu. Wraz ze swoim oddziałem obrona Krain przed różnego rodzaju niebezpieczeństwami z "zewnątrz". Gentelman, porządnie wychowany, pomocny, miły i uprzejmy.
Funkcja:
Dowódca Zakonu Gryfa
Lokacja:
Galendan






X0KihmD.png
Imię:
Maalton
Opis:
Czarnoskóry rycerz to nie jest coś, co widuje się na co dzień. Nawet o zwykłych ludzi o innym kolorze skóry dość trudno. Ten gentelman budzi wiele kontrowersji. Jedni nazywają go sługą diabła inni... tolerują go jak każdego innego. Maalton ma białych rodziców, co tym bardziej jest zadziwiające. Niestety, wyparli się go po porodzie i strumieniem rzeki dotarł aż do tego miasta. Posiada największy oddział ze wszystkich Kapitanów, który ma za zadanie dbać o mury i ich okolice, ale również ostrzegać przed przyjazdem niechcianych gości. Można więc uznać, że ten pracowity jegomość jest pierwszą linią.
Funkcja:
Kapitan straży - Mury
Lokacja:
Galendan






OldP8rR.png
Imię:
Czaker
Opis:
Podległy żołnierz przyboczny Maaltona. Są dobrymi przyjaciółmi. Czaker doradza swojemu koledze jak tylko może, jest jego zastępcą, doradcą, osobistym strażnikiem przy wyprawach w centrum miasta, lub poza mury.
Funkcja:
Przyboczny Maaltona
Lokacja:
Galendan






5oLgayG.png
Imię:
Tajaka
Opis:
Jedyna znana kobieta, która wykonuje zawód kowalstwa i... nie ma w sobie równych. Wytapia same ekskluzywne wyroby. Zarówno bronie jak i miecze. Potrafi nawet tchnąć w nie magiczne przedmioty, czym tylko bardziej się rozsławiła. Dostać się do jej pracowni jest dość trudne, jest tak oblegana, że na co dzień jej dom połączony z pracownią ochrania trzech żołnierzy.
Funkcja:
Kowal
Lokacja:
Galendan





BNZ5bbG.png
Imię:
Tyoshi
Opis:
Tyoshi jest jednym z Jeźdźców. Ujeżdża Smoka ognia. Jest niezwykle zżyty ze swoim stworzeniem, również z innymi smokami. Na co dzień mieszka w Smoczej grocie i pełni funkcję Kapitana Jeźdźców. Opanowany, odpowiedzialny i lojalny swoimi władcy.
Funkcja:
Dowódca - Jeździec
Lokacja:
Galendan




Tholval
Forteca rodu Długobrodych


qnNYXOj.png
Imię:
Helgorn
Opis:
Jak każdy krasnolud, jest twardym, niskim przedstawicielem. Rządzi mądrze, jest najstarszy z Królów. Uważa się, że jest najmądrzejszy, jednakże jego wiedza ogranicza jego działanie do dość staromodnych rządów. Nie chce kontaktów ponad swoją rasę, jest zamknięty na pomysły. Uważa, że kranoludy są najwaleczniejsze i najsilniejsze. Nie lubi Elfów, ponieważ zbytnio się wywyższają. Helgorn posiada najdłuższą brodę w rodzie Długobrodych.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Forteca rodu Długobrodych





PPSrnwW.png
Imię:
Dakar
Opis:
Dakar jest niezwykle szybkim krasnoludem dzierżącym dwa topory, którymi potrafi niezwykle zwinnie operować zadając dziesiątki ciosów więcej niż normalna osoba. Dakar nazwany został Psem wojny i taką oficjalną funkcje przyjął. Jest to swego rodzaju tytuł, przyznawany dla wściekłych wojowników, niepatrzących na śmierć. Dakar to szalony wojownik i dzikim sercu.
Funkcja:
Pies wojny
Lokacja:
Forteca rodu Długobrodych





8cP0x5N.png
Imię:
Therar
Opis:
Potężny rudy Generał rodu Długobrodych. Posiada jedną z najdłuższych bród w rodzie. Jego broda i włosy owinięte są wokół ostrzy, którymi potrafi świetnie władać. W dłoniach dzierży niezwykle duży młot bojowy. Nigdy nie nosi odzienia górnego. Lojalny, odważny, prawy. Kocha różnego rodzaju alkohol, którego może spożyć więcej niż inni. Świetny dowódca i strateg, mający poszanowanie w szeregach. Często, bardzo często gości na obradach rady.
Funkcja:
Generał
Lokacja:
Forteca rodu Długobrodych





OAms6cp.png
Imię:
Krogum
Opis:
Krogum zazwyczaj przebywa tuż przed, lub w środku skarbca. Odziany jest w najznakomitszą zbroję z czystego złota symbolizującą to co ochrania. Posiada niewielki oddział do pomocy. Sam skarbiec mieści się na najniższych poziomach Fortecy, gdzie mają wstęp nieliczni. Krogum jest szanowany wśród społeczności, małomówny, odważny, oddany sprawie. Kocha Króla i zrobi dla niego wszystko. Krogum, aby zminimalizować ryzyko, nie brata się z nikim, nie zakochuje. Uważa, że musi pozostać skupiony tylko na jednym celu. Jednocześnie kontroluje wszelkie wydatki rodu.
Funkcja:
Strażnik skarbca
Lokacja:
Forteca rodu Długobrodych





s5vY5tz.png
Imię:
Zigfr
Opis:
Ten pokaźny krasnolud ma po swojej stronie mini armię składającą się z 30 krasnoludów. Posiada siedzibę po drugiej stronie góry, 8 minut piechotą od głównego wejścia. Zazwyczaj jednak znaleźć go można w fortecy rodu. Zjawi się na każde wezwanie Króla oferując swoją pomoc. Jednocześnie pełni funkcję Doradcy, jako zaprawiony w różnego rodzaju walkach, ma duże doświadczenie i szacunek u innych. Jeden z najbogatszych wśród rasy.
Funkcja:
Doradca, wojownik
Lokacja:
Forteca rodu Długobrodych





lQT9mwU.png
Imię:
Argid
Opis:
Funkcja:
Argid to najbliższy człowiek Króla. Jest oczywiście lojalny, oddany rodowi. Odważny, mądry. Woli jednak dyplomację oraz strategiczne podejście od zwykłej walki i mordu. Pozostaje najlepszym przyjacielem Króla, jeszcze z dzieciństwa. W większości czasu, prócz snu, jest zawsze przy Królu. Pełni nie tylko funkcję towarzystwa, ale również ochronną.
Przyboczny Króla
Lokacja:
Forteca rodu Długobrodych




Forteca plemienia Walecznych toporów


dAQ72Le.png
Imię:
Morbarn
Opis:
Krasnolud o złotym sercu. Jest twardy, jednocześnie miły i spokojny. Opanowany i troskliwy o swoją rasę. Nie lubi działań wojennych, nie ma swoich własnych pragnień i celów. Zależy mu jedynie na rasie i zrobi dla niej wszystko, jednakże ma podejście demokratyczne. To właśnie z tych względów powierzono mu Sethara, inni zapewne wykorzystali by go do swoich własnych pobudek. Morbarn jest niezwykle inteligentny, zawsze ma coś do powiedzenia, nie lubi jednak owijania w bawełnę. Chętnie wysłucha krótko i zwięźle każdego.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Forteca plemienia Walecznych toporów





GWrOs4l.png
Imię:
Athari
Opis:
Żona Króla. Mówi się, że przeciwieństwa się przyciągają. Tutaj zgadza się w stu procentach. Athari to najbardziej waleczna kobieta w rasie Krasnoludów. Nie lubi zastanawiać się co ma zrobić, co nie oznacza w tym wypadku, że jest głupia. Kocha walkę, krew... Nie jest jednak wariatką czy psycholką nastawioną na mord. Świetnie operuje dwoma toporami na raz.
Funkcja:
-
Lokacja:
Forteca plemienia Walecznych toporów





QLCCa31.png
Imię:
Nogr
Opis:
Nogr szkoli nowych krasnoludów na dobrych wojowników. Sam oprócz trenowania jest aktywnym wojownikiem pod wezwanie Króla. Najlepiej radzi sobie w walce z wykorzystaniem ciężkiej, kamiennej tarczy. Jako krasnolud jest osobą dobrą, uczciwą, poczciwą, lojalną.
Funkcja:
Trener
Lokacja:
Forteca plemienia Walecznych toporów





mVyLNz6.png
Imię:
Morbh
Opis:
Mówi się, że ten krasnolud odprawia przed każdym zadaniem różne rytuały, które doprowadziły do jego łysiny, w rzeczywistości wyłysiał przez starość. Mimo to, trzyma się niezwykle dobrze, a już na pewno fizycznie. Jest świetnym wojownikiem pod wezwanie Króla. Jest również katem, rzadko ma okazję, lecz czasami bywa taka konieczność. Lubi ścigać swoje ofiary, bawić się z nimi. Nie jest to zabójca natychmiastowy. Niecierpliwy, waleczny, odważny.
Funkcja:
Berserk, wojownik, kat
Lokacja:
Forteca plemienia Walecznych toporów





ZzV1KwV.png
Imię:
Setghar
Opis:
2,5 metrowy krasnolud będący bronią ostateczną trzech rodów krasnoludzkich, który może zostać powołany do życia wyłącznie poprzez Wielką radę, w skład której wchodzą trzej Królowie, trzech plemion. Jego ciało spoczywa w komnacie ukrytej nawet pod skarbcem.
Funkcja:
-
Lokacja:
Forteca plemienia Walecznych toporów





wIYmWJY.png
Imię:
Irgim
Opis:
Irgim, żeby się zahartować spędził pięć lat na Północy. Wrócił z nową wiedzą, umiejętnościami, twardszy niż wcześniej. Swoje nowe zdolności wykorzystuje do funkcji zwiadowcy. Potrafi rozpoznawać ślady, zna dobrze terytorium i przystosowuje się do warunków. Jego pasją i przydatną funkcję jest również podróżnik.
Funkcja:
Podróżnik, zwiadowca
Lokacja:
Forteca plemienia Walecznych toporów




Forteca rodu Kamiennej pięści


rSw6QUr.png
Imię:
Dredarn
Opis:
Król, który swoją pozycję osiągnął gniewem, siłą, umiejętnościami walki. Ma niezwykle silny charakter, jest bardzo przekonywujący. Jednakże jest dość agresywny, pobudzony. Lubi walkę, krew, lecz bez zbędnego mordobicia. Urodzony wojownik, który czasami jest nadpobudliwy. Dredarn jako jeden z nielicznych Królów, nie jest zbyt inteligentny, ale jak uważa, zna dobrze taktykę polityczną Króla.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Forteca rodu Kamiennej pięści





cUPpSFd.png
Imię:
Hados
Opis:
Hados został okrzyknięty mianem "Wojownika" rodu Kamiennej pięści. Funkcja ta, mimo, że brzmi dość... zwykle, w rzeczywistości nadawana jest najbardziej walecznym i wprawionym w funkcji wojownika krasnoludom. Hados jest taki sam jak Król, kocha walkę, jest dość pobudzony, silny i przede wszystkim brutalny. Jest również najlepszym przyjacielem Dredarna, niezwykle mu oddanym.
Funkcja:
Wojownik
Lokacja:
Forteca rodu Kamiennej pięści





pLt2D20.png
Imię:
Raffur
Opis:
Rafful jest niezwykle umięśnionym krasnoludem, nieco wyższym od innych, a może tak się wydaje przez jego posturę? Na codzień wykonuje zadania typowe dla kowala, jest na mistrzowskim poziomie wykonywania tej funkcji. Można nawet rzec, że jest dużo lepszy niż najlepsi z kowali, dzięki swojemu magicznemu, ognistemu młotowi "Ghotha". 
Funkcja:
Kowal
Lokacja:
Forteca rodu Kamiennej pięści





pOBTD5X.png
Imię:
Kargen
Opis:
Funkcja:
Ponieważ sam Król jest osobą pobudliwą, agresywną i zamiast niezwykłem inteligencji posiada niesamowitą siłę, przy swojej prawicy posiada Kargena. Kargen nie jest młodzieniaszkiem, jednakże jest sprawną Kamienną pięścią. Cechuje go łagodność, sumienność, konsekwentność, niezwykła inteligencja. To właśnie dzięki tym cechom stał się doradcą Króla. Ta dwójka to niezwykłe połączenie, prawie idealne do tego by rządzić swoim królestwem.
Doradca, przyboczny Króla
Lokacja:
Forteca rodu Kamiennej pięści





bOomeDB.png
Imię:
Frauth
Opis:
Przede wszystkim jest krasnoludem o niesamowitej kulturze osobistej. Czysty, zadbany jegomość, który jest niezwykle odpowiedzialnym w wykonywaniu swoich obowiązków, spokojny, opanowany. Dzięki swoim umiejętnością, dostał funkcje trenera w rodzie Kamiennej pięści. Dba o dyscyplinę w Akademii.
Funkcja:
Trener
Lokacja:
Forteca rodu Kamiennej pięści





p8I0piW.png
Imię:
Kirion
Opis:
Kirion jest Ojcem obecnego Króla, którego tron został przeniesiony do podziemi. Niestety wskutek niewyjaśnionych przyczyn został obdarowany niesamowitą mocą, przez którą nie został by przyjęty w społeczności krasnoludów, przez co musiał odsunąć się od władzy. Oficjalnie zginął na jednej z wypraw...
Funkcja:
Były Król
Lokacja:
Forteca rodu Kamiennej pięści





zwdswBn.png
Imię:
Morrad
Opis:
Najbardziej waleczny ze wszystkich krasnoludów, cechujących się niesamowitą odwagę i znajomością zwiadowczą, tropienia czy informacji dot. stworzeń. Morrad ma wiele zadań, jednakże jego oficjalnymi funkcjami jest z pewnością kat i Herod. Wykonuje egzekucje w królestwie i poza nim, często zmuszony jest ją tropić.
Funkcja:
Herod, kat, Berserk
Lokacja:
Forteca rodu Kamiennej pięści




Assaicar


1yg9RfF.png
Imię:
Achaz
Opis:
Jest to dość młody przywódca Reptilian określanych mianem "dobrych". Achaz wraz z liczną grupą innych Reptilian uciekał, gdy jeszcze był młodym jaszczurem, z krainy Południowej, wraz z ojcem. Pech chciał, że jego ojciec został śmiertelnie ranny i to na niego padł obowiązek przewodzenia swoją rasą. Ciężki początek został za nim, teraz jest silnym, pewnym przywódcą. Prowadzi swój lud w spokojnym życiu na Wschodniej krainie, wykorzystując swoje umiejętności handlu i dyplomacji, szybko znalazł sobie sojuszników w tutejszych ludach, które były na tych ziemiach długo przed Reptilianami. Achaz jest bratem przyrodnim Venosa, nienawidzą się do szpiku kości.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Assaicar





RV5yfd0.png
Imię:
Agit
Opis:
Agit to jaszczur o nieco odmiennej kolorystyce ciała, wyróżniający się kolorem ma ku temu powód. Był Kapitanem wojsk na Południowej krainie, dlatego nie jest zbyt lubianym czy szanowanym wśród społeczności Reptilian, jednakże jest na tyle twardy psychicznie, by nie zwracać na to uwagi. Wydaje się być niezwykle oddany nowemu, młodemu Królowi. Nie jest również znany powód zdrady Południowej krainy. Sprytny, zwinny, inteligentny.
Funkcja:
Generał
Lokacja:
Assaicar






cCAvkL0.png
Imię:
Fold
Opis:
Wysoki, bardzo dobrze zbudowany Reptilianin wydaje się być świetnym dowódcą oraz wojownikiem. Nienawidzi Agita, jednakże nigdy zewnętrznie. Wszystko ukrywa głęboko w swoim jaszczurzym sercu. Uwielbia polowania, bardzo często udaje się na nie celem zabawy. Wydaje się niezwykle oddany społeczności Reptilian, nie miesza się w politykę wewnętrzną, dlatego nie i tylko dlatego, nie trzyma się blisko króla, czy innych ważnych osób. Najprościej można go nazwać bohaterem.
Funkcja:
?
Lokacja:
Assaicar






u795ok2.png
Imię:
Gray-erb
Opis:
Gray-erb jest wysoko wyuczonym Reptilianinem w kwestiach logistycznych i księgowych. Prowadzi on cały skarbiec Assaicaru, a także dba o wszystkie dostawy przychodzące i wychodzące z miasta. Ma pieczę nad całym handlem.
Funkcja:
Skryba
Lokacja:
Assaicar






YqUiAM3.png
Imię:
Issecu
Opis:
Issecu jest bardzo wpływowym jaszczurem, posiadającym praktycznie wszystkie karczmy i sklepy, będąc ich właścicielem. Jest niezwykle bogaty i ma duże znajomości, nie tylko na Wschodniej krainie... Przebiegły i dbający tylko o swoje własne dobro. Lepiej na niego uważać. Podobno jest mistrzem w posługiwaniu się łukiem.
Funkcja:
?
Lokacja:
Assaicar





Xd38BJE.png
Imię:
Karbo
Opis:
Karbo jest niezwykle pogodnie ubarwionym Reptilianinem, na kolor żółty. Przeważnie nie przebywa w mieście Assaicar, jednakże stawia się na każde wezwanie i misję od tutejszego ludu, czy Króla. W społeczności pełni rolę zarówno Tropiciela jak i Zwiadowcy. Jest świetny w tym co robi, można powiedzieć, że osiągnął poziom mistrzowski. Prywatnie lubuje się we wszelkiego rodzaju podróżach i odkryciach. Jest zuchwały, uważa się za kogoś wyjątkowego, lepszego. W posiadaniu jest niezwykłego, magicznego miecza, który znalazł na jednej z wypraw.
Funkcja:
Tropiciel, Zwiadowca
Lokacja:
Assaicar





MmUvvJj.png
Imię:
Soma
Opis:
Soma to bardzo wyjątkowy Reptilianin. On jeszcze tego nie wie, jednakże może być najpotężniejszym w całej historii rasy. Zdaje się znać mowę każdego żywego stworzenia. Osierocony po odejściu z Południowej krainy. Poszukiwany przez drugą stronę jako najcenniejszy skarb. Soma przejawia oznaki bardzo potężnej zdolności magicznej.
Funkcja:
-
Lokacja:
Assaicar


___________________________________________________________________________


ZACHÓD:

Erasar


sDnGvB0.png
Imię:
Oberon
Opis:
Obecny Król Elfów, Oberon jest mężczyzną niezwykle honorowym. Ceni sobie szczerość, sprawiedliwość w swoim królestwie. Elfowi niezbyt lubią gości na swoich terenach, jednakże nie są w stosunku nich brutalni, co najwyżej patrzą na nich nieprzyjaźnie. Oberon nie jest inni. Nie lubi niezapowiedzianych wizyt na swoich terenach. Jako władca z pewnością jest twardy, konsekwentny. Woli zapobiegać niż leczyć. Woli dyplomację od otwartej walki. Jest to Elf niezwykle mądry, ale również zwinny w posługiwaniu się elficką bronią.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Erasar





MHgnUUu.png
Imię:
Aldoriel
Opis:
Wysoki Elf, który przyjął funkcję Tropiciela po latach szkoleń w tym zakresie. Jest dobrze zbudowanym, pewnym siebie mężczyzną, który kocha naturę, zwierzęta. Woli ich towarzystwo niż samych elfów, których i tak darzy miłością. Już w najmłodszych czasach wykazywał On przejawy wiedzy dotyczącej tropicielstwa, sam z siebie się interesował tą tematyką.
Funkcja:
Tropiciel
Lokacja:
Erasar





teDcqmz.png
Imię:
Amarions
Opis:
Królewski mag, bo tak właśnie o nim mówią, ponieważ zazwyczaj widuje się go na Zamku niż wśród reszty społeczności. Amarions jest mądrym elfem o silnej przynależności do Oberona. Chodzi zazwyczaj ozdobiony mnóstwem klejnotów i złota, który ładnie wtapia się w zielone ubrania. Amarions urodził się magiem, co nie może dziwić z racji magicznego pochodzenia jego rodziców. Od początków mocno nastawiał się na magię ziemi oraz magię leczniczą.
Funkcja:
Mag
Lokacja:
Erasar





9wgl1n0.png
Imię:
Vivia
Opis:
Vivia pochodzi z biedniejszej rodziny elfickiej, która usytuowana jest w niższych kręgach społeczności. Niezbyt popularna, z trudnym startem znalazła poza murami miasta nauczyciela. Nie wiedziała kim chce zostać i jak poradzić sobie w elfickiej społeczności, dlatego przyjęła nauki assasyna. Okazało się, że szło jej nadzwyczaj dobrze i szybko chłonęła wiedzę. Pewnego dnia była gotowa i udowadniając swoje umiejętności, dostała miano Królewskiego zabójcy. Wykonuje zadania na wyraźne zlecenie Króla...
Funkcja:
Zabójca
Lokacja:
Erasar





pFRf0KI.png
Imię:
Ethalak
Opis:
Zwinny o jasnoniebieskich oczach elf, pełni funkcję Łowcy. Jest mistrzem w posługiwaniu się łukiem i strzałami, i tymi też przedmiotami zawsze wyrusza na łowy. Jest świetny w dostarczaniu zwierzyny okolicznym gospodą i królewskiemu spichlerzowi. Idealnie potrafi ocenić która zwierzyna może zostać pozbawiona życia. Ponieważ elfy kochają naturę, tak i Ethalak nigdy nie przyczyniłby się do szkody w środowisku.
Funkcja:
Łowca
Lokacja:
Erasar





LfcvMIF.png
Imię:
Hathe
Opis:
Urodzona w wysoko postawionym rodzie, Hathe sama wybrała sobie funkcję dowódcy zwiadowców, ponieważ od dziecka poznawała tajniki tego zawodu. Już w młodzieńczych latach wykazywała wysoką zdolność perswacji i dowodzenia ludźmi. Jest szybka, zwinna, mądra i świetnie sprawuje się jako dowódca swojego zespołu, który zazwyczaj wykonuje swoje obowiązki poza Królestwem, chociaż zdarzają się również wewnętrzne śledztwa. Bywa, że pyszczy się przez swoje pochodzenie i nie traktuje z szacunkiem kogoś urodzonego niżej.
Funkcja:
Dowódca zwiadowców
Lokacja:
Erasar





loKMfZh.png
Imię:
Holion
Opis:
Oprócz swoje zainteresowania książkami, pismami, pergaminami, które czyta przez większość swojego życia, zajmuje się doradztwem swojemu Królowi, któremu służy szerokim zakresem zdobytej wiedzy. Holion to niezwykle prawy, inteligentny i dobroduszny mężczyzna.
Funkcja:
Doradca Króla
Lokacja:
Erasar






BlCckaK.png
Imię:
Alvar
Opis:
Funkcję Heroda uzyskał poprzez swój ród, który znany jest z wykonywania trudnych zadań. Jako Herod nie raz musi ścigać zdrajców, lub przeciwników polityki Elfów, o ile ta zagraża ich egzyscencji. Herod to również kat w królestwie. Alvar jest mało empatycznym elfem, niewiele mówiącym na co dzień.
Funkcja:
Herod
Lokacja:
Erasar






glgjdDA.png
Imię:
Enril
Opis:
Miły i sympatyczny Elf, który swoje powołanie odnalazł w akademii. Znany jest ze swojej pogodnej natury do wszelkiego życia. Potrafi dotrzeć do umysłów elfów, aby skutecznie nauczać ich drogi łowcy.
Funkcja:
Trener Akademii łowców
Lokacja:
Erasar






MfK13QR.png
Imię:
Lanass
Opis:
Świetny tropiciel, jednakże gorszy nauczyciel. Jest niecierpliwy, dlatego ciężko czegoś się od niego nauczyć. Lanass ma dużą wiedzę, którą niezbyt dobrze potrafi przekazać komuś innemu. Bywa, że mówi kompletnie nie na temat. Jako Elf, jest lubiany, szanowany, lecz... uważany za straszną gadułę. Aż do przesady.
Funkcja:
Trener Akademii tropicieli
Lokacja:
Erasar






olr2It7.png
Imię:
Miril
Opis:
Elf, który rodzi się z takimi zdolnościami nie zdarza się często. Jest to niezwykle rzadki odłam magii, którą włada Miril. Na co dzień niezwykle miła, troskliwa i opiekuńcza w stosunku do każdego. Z wyglądu miła i delikatnie, i taka właśnie jest naprawdę. Potrafi w pewnym zakresie przewidywać przyszłość.
Funkcja:
Chiromantka
Lokacja:
Erasar






CTrXiGf.png
Imię:
Cirkhe
Opis:
Wydaje się być wrażliwą i spokojną osobą, w rzeczywistości Cirkhe zmaga się z problemów dwujaźni. Czasami rzeczywiście jest typową elficką kobietą, czasami przybiera jednak twarz przebiegłej, nieco złej i dbającej tylko o siebie kobietę. Normalnie spełnia rolę jednego z magów królestwa elfów.
Funkcja:
Mag
Lokacja:
Erasar





RNOTyPk.png
Imię:
Braxal
Opis:
Jest to Elf, który urodził się w rodzie szanowanym i bogatym, wysoko usytuowanym. Braxal przejawiał niesamowite zdolności władania bronią białą, już od najmłodszych lat. Ubiegał się o rolę dowódcy straży zamku i swoim zdeterminowaniem, odwagą i umiejętnościami wykazał, że jest godny tego tytułu.
Funkcja:
Dowódca straży
Lokacja:
Erasar




Nietuzinkowy las (Erasar)


pjhyCxI.png
Imię:
Gersen
Opis:
Żyje gdzieś w lesie elfów, nigdy nie widziano go na białym zamku. Można nazwać go dzikusem, w rzeczywistości ma swoje cele i swój pogląd na cały świat. Jego jedynym powołaniem jest obrona wszelkiej natury, wszystkiego co żywe.
Funkcja:
Obrońca lasu
Lokacja:
Nietuzinkowy las




Linadriel


Gh2tRvA.png
Imię:
Anvalk
Opis:
Król mądry, jednakże niecierpliwy. Niechętny na przyjmowanie "uchodźców" czy gości z nieznanych stron. Czyli odwrotnie niż Król Galendanu. Anvalk również jest kimś o dobrym sercu, jednakże ciężej mu zaufać obcym. Pomimo tego jest to ciekawa osobowość, mroczna, trochę tajemnicza... Ale rasa ludzi może cieszyć się z faktu, że stoi On po ich stronie. Jako Król, jest osobą rozsądną, która stawia na przemyślani najmniejszych kroków.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Linadriel





U8lkp7s.png
Imię:
Hedwring
Opis:
Ten niepozorny mężczyzna o poczciwym wyglądzie, bardzo dobrze włada mieczem i nie rzadko używa broni ukrytych, np. małych noży. Jego twarz nigdy nie zdradza emocji. Jest opanowany, cierpliwy, uczynny i pomocny tym, którzy takiej pomocy potrzebują, jednakże jego mina nigdy się nie zmienia, co może być niepokojące... Strażnik bramy ma swoje pomieszczenie na jej szczycie. Dowodzi niewielkim oddziałem mającym na celu ochronę okolic bramy.
Funkcja:
Kapitan straży bramy
Lokacja:
Linadriel





2eyYJKr.png
Imię:
Jonny
Opis:
Jonny to jeden z najlepszych kowali wykuwających swoje przedmioty w sposób niezwykle sumienny. Dodatkowo jest świetnym tarczownikiem, niegdyś nawet dowódcą tej formacji. Lubi spokój, ciszę i opanowanie. Nie lubi kłamstwa i gniewu. Nigdy nie robi nic za darmo, co warto mieć na uwadze. Obecnie skupia się po prostu na swoich własnych dochodach.
Funkcja:
Kowal
Lokacja:
Linadriel






acu3JgJ.png
Imię:
Kahhar
Opis:
Wysoki, mierzący około 195 centymetrów mężczyzna o tężyźnie dwóch rosłych facetów. Na plecach nosi duży topór wojenny. Na ciele ciężką zbroję. Nigdy jeszcze się nie odezwał, toteż nie wiadomo jaki jest z charakteru, nie można nawet wysnuć podejrzeń z głosu czy tonu.
Funkcja:
Straż osobista Króla
Lokacja:
Linadriel





YBAdEEk.png
Imię:
Linden
Opis:
Obecny kapitan formacji jaką są tarczownicy, czyli wyspecjalizowana grupa w posługiwaniu się w walce tarczą, nie tylko są przeszkoleni z osłony tarczą przed strzałami czy rzucanymi włóczniami, ale także potrafią świetnie władać nimi w ataku. Linden został kapitanem, gdy poprzedni kapitan został kowalem. Podobno jest najlepszym tarczownikiem w mieście, chociaż są głosy sprzeciwu. Nie jest to osoba zbyt myśląca, woli działać i używać siły lub swoich umiejętności.
Funkcja:
Kapitan oddziału tarczowników
Lokacja:
Linadriel





BOl1NOI.png
Imię:
Mallory
Opis:
Świetnie wyszkolony łowca. Jednocześnie Mallory jest strażnikiem przyrody i dba o ogólną równowagę w temacie środowiska. Kocha zieleń, szczególnie las. Zapach drzew, liści. Oddaje pełen szacunek zwierzynie upolowanej, stara się nie zakradać, aby ta miała więcej czasu na walkę. Nie zabija znienacka. Honorowa i oddana swoich obowiązkom.
Funkcja:
Łowca
Lokacja:
Linadriel





LzheZuj.png
Imię:
Mistey
Opis:
Jedna z najlepszych tropicielek w Fablehaven. Mistey posiada rzadką umiejętność ujarzmiania dzikich zwierząt i ich tresury. Chociaż sam trening przypłaciła lewym okiem, to dzisiaj świetnie radzi sobie jako tropiciel w czym pomogą jej zawsze zwierzęta. Ujeżdża niedźwiedzia krótkopyskiego, który jest jej oddanym kompanem wszelkich wypraw. Potrafi tropić na różnych podłożach, dodatkowo jej niedźwiedź pomaga jej w tropieniu śladów zapachowych, co tylko zwiększa jej skuteczność, jednocześnie potęgując jej siłę ataku i obrony. Trudno jest zabić takiego wielkoluda.
Funkcja:
Tropiciel
Lokacja:
Linadriel





eDjxq3J.png
Imię:
Nina
Opis:
Uczynna i pomocna, szukająca zatrudnienia wszędzie, gdzie tylko może. Zazwyczaj biesiaduje wieczorami w gospodzie. Aby przetrwać musi pracować, dlatego też nie boi się żadnej pracy i wyzwań. Jest jednak wojowniczkom, więc wszelkie działania wojenne będą jej na rękę. Np. ochrona. Zawsze uśmiechnięta i pogodna, lubi wypić i powalczyć. Jest posiadaczką dziwnej broni o trzech łańcuchach a na każdym metalowa kula z kolcami.
Funkcja:
-
Lokacja:
Linadriel





91uIIp6.png
Imię:
Salia
Opis:
Kapitan oddziału Kruków, czyli zwiadowców Linadriela. Jest zwinna i niezwykle szybka jak na kobietę, nawet człowieka. Doskonale radzi sobie w walce, w której wykorzystuje dwa krótkie miecze. Odkąd straciła jedno oko, drugie w dziwny sposób przejęło właściwości pierwszego. Mówi się o jej "super oku", które widzi lepiej, wyraźniej i na większe odległości. O samym wypadku nic nie wiadomo. Salia jest twardą kobietą z zasadami.
Funkcja:
Kapitan Kruków
Lokacja:
Linadriel





a9MUKWA.png
Imię:
Riora
Opis:
Chodzą pogłoski, że Riora jest silniejsza, po prostu lepsza od obecnego Kapitana Kruków. Na tę chwile jest to jej prawa ręka, zastępuje ją gd jest taka potrzeba, ale również służy radą w ważniejszych decyzjach. Z pewnością jest lojalna i nigdy nie poddała wątpliwości w sprawie swojej wyższości nad Salią, nie przyszło jej to do głowy... Wykonuje po prostu sumiennie swoje obowiązki.
Funkcja:
Prawa ręka Kapitana Kruków
Lokacja:
Linadriel





IyryWIv.png
Imię:
Shimr
Opis:
Shimr jest jedną z nielicznych osób, które dostały miano Smoczego jeźdźca. Utalentowany, ambitny, sprytny, waleczny, odważny i nieco zbyt cwaniakowaty. Tak można opisać cały charakter tej postaci. Jest właścicielem srebrnego smoka. Tak jak każdy inny jeździec, posiada swoją komnatę wewnątrz góry, "stajni" smoków, nie z nakazu, lecz z wyboru. Każdy jeździec woli być blisko swojego smoka a te wolą obecność swoich właścicieli, pomaga to budować głęboką wieź i zaufanie.
Funkcja:
Smoczy jeździec
Lokacja:
Linadriel





iSIi2ZN.png
Imię:
Delmort
Opis:
Świetny mag skupiający swoją wiedze na różnych rytuałach i wszelkich zaklęciach ziemno-roślinnych. Jest również bardzo dobrym medykiem. Delmort najpotężniejszy jest przy źródle natury, czyli w lesie. Jest tam najwięcej tego, nad czym potrafi władać. Co więcej, za pomocą swojej magii potrafi tworzyć przeróżne specyfiki magiczne, które swoimi właściwościami natychmiast uleczą ranę czy chorobę. Włóczy się po całym mieście, zarabiając na tym co robi najlepiej.
Funkcja:
Mag
Lokacja:
Linadriel





xrrpZ67.png
Imię:
Ellayla
Opis:
To młode, piękne dziewczę jest adeptem sztuki magii. Ponieważ przejawia ogromne objawy panowania nad mocą, chętnie uczy się różnych dziedzin magii, dlatego wybrała sobie na nauczyciela zarówno Delmorta, jak i Merlina. Bardzo poważnie podchodzi do swoich zajęć, praktyk i obowiązków stawianych przez nauczycieli, większość swojego 24 letniego życia spędziła nad księgami i praktykami zaklęć, opanowaniem i innymi ważnymi czynnikami, które musi przejść, aby zostać Magiem. Lecz nie wcześniej niż po ukończeniu 35 roku życia.
Funkcja:
Adept magii
Lokacja:
Linadriel





VgtBTRZ.png
Imię:
Conryas
Opis:
Młody, 28 letni chłopak, ambitny, dobrze wychowany i lojalny wobec miasta Linadriel. Na co dzień pełni zaszczytną funkcje kapitana. Dba o ogólne bezpieczeństwo na ulicach tego pięknego miasta, dowodzi pokaźną liczbą ludzi, którzy mają swoje obowiązki. Dba również o porządek na ulicach. Zapewnia ochronę przed rozbojami, nieznajomymi, śmieceniem, kradzieżami czy burdami w okolicznych karczmach.
Funkcja:
Kapitan straży głównego miasta
Lokacja:
Linadriel





Emj4ijP.png
Imię:
Kranos
Opis:
Na co dzień Kranos jest tylko około 3 metrowym posągiem stojącym za złotym tronem Anvalka, na którym często siedzi w sali tronowej. Posąg przypomina rogatą, szaro-złotą zbroję z dużą, ciężką tarczą i trzyma duży, szeroki miecz w prawej dłoni.
Funkcja:
Strażnik Linadriel
Lokacja:
Linadriel





mRAnCBO.png
Imię:
Yaran
Opis:
Yaran to dzikus. Barbarzyńca. Berserk. Tak w skrócie go nazywają w mieście. Niektórzy uważają, że ktoś taki nie powinien mieć w ogóle wstepu do miasta. Nie odzywa się do nikogo. A przynajmniej tak powiadają. Yaran pochodzi z głebokiem północy. Jest zahartowany, silny, waleczny, odważny i niepokonany. Ponieważ pochodzi z najgorszej strony świata, stwierdzono, że poradzi sobie z każdą wyprawą i w rzeczywiście tak jest. Mózg stratega i oko sokoła tworzą z niego niezwykle umiejętnego dowódcę każdej wyprawy.
Funkcja:
Kapitan oddziału wyprawowego
Lokacja:
Linadriel





ZEm0Ggn.png
Imię:
Torn
Opis:
Torn jest bratem samego Króla. Skarbiec jest pomieszczeniem niezwykle ważnym dla każdego królestwa, pozwala mu normalnie funkcjonować. Bez monet, tak jak bez żywności. Daleko się nie zajedzie. Toteż na miejsce Strażnika skarbca trzeba było wybrać kogoś pewnego, zaufanego i lojalnego. Najlepszym wyborem było wybrać rodzonego brata, z którym miało się naprawdę świetne relacje. Torn jest ambitny, utalentowany, zorganizowany.
Funkcja:
Strażnik skarbca
Lokacja:
Linadriel





zSKWLID.png
Imię:
Merlin
Opis:
Chodzą pogłoski, że jest to legendarny, potężny czarodziej zrodzony przez samego Diabła do czynienia zła na świecie, jednak został On oszczony przez co wykorzystuje szatańską moc do czynienia dobra. Jak jest w rzeczywistości? O pewnych rzeczach wie tylko ten starzec. Z pewnością należy do grupy utalentowanych i potężnych magów, jednakże nikt nie miał okazji jeszcze przekonać się co do legendy o jego prawdziwej mocy. Póki co, przez swoją ogólną mądrość, został doradcą Króla Linadriel.
Funkcja:
Mag, doradca Króla
Lokacja:
Linadriel





2iltmHy.png
Imię:
Godr
Opis:
Poczciwy, dobry i uczy... Nie. Godr to mściwy, bezwzględny kat. Sprawuje funkcję Heroda z pomocą niewielkiej grupy mu podobnych. Wyznawców szatana, bólu i cierpienia. Wszyscy chodzą w podobnych zbrojach i mają podobne poglądy. Godr został wybrany przez Merlina do sprawowania tej funkcji, gdyż jako jeden z nielicznych jest w stanie psychicznie znieść ból i cierpienia tysiąca ludzi, których zabił.
Funkcja:
Herod
Lokacja:
Linadriel





gnXELlk.png
Imię:
Karpei
Opis:
Ten poczciwy owłosiony jegomość to Karpei. Imię jak imię. Pełni funkcję trenera. On sam uważa, że nieco go zdegradowano, ponieważ nie jest zaszczytem trenować młode dzieciaki jak posługiwać się bronią i jak się bronić, ale pogodził się z faktem, że musi to ktoś wykonywać. Dzielnie znosi trudy związane z jego obowiązkami, codziennie przyjmując na swoje barki odpowiedzialność za dziesiątki młodych dusz.
Funkcja:
Trener w Akademii
Lokacja:
Linadriel





ZDGHXWx.png
Imię:
Oliqui
Opis:
Oliqui jest kobietą zadziorną i pewną siebie. Jej ojciec jest właścicielem gospody, toteż nie brakuje im pieniędzy. Ona sama zazwyczaj chodzi gdzie chce i robi co chce, z kim chce. Jej hobby to losowy seks z każdym. Nie ma dla niej estetyki, stary, młody, brzydki... coś takiego według niej nie istnieje. Liczy się tylko posiadanie sztywnego sprzętu.
Funkcja:
-
Lokacja:
Linadriel





F1O6ukn.png
Imię:
Malisa
Opis:
Niechętnie przyjęta przez 98% społeczność mężczyzn w zawodzie konnej jazdy. Niemniej jednak wielokrotnie udowodniła, że na koniu jeździ najlepiej ze wszystkich w mieście. Dodatkowo potrafi odwalać niesamowite rzeczy na koniu, gdy trzyma miecz. Na suchym gruncie, wykorzystując swoje nogi, nie jest już tak dobrym rycerzem. Jednakże udowodniła swoje miejsce na stanowisku Dowódcy całą konną jazdą miasta. To zaszczytna funkcja, ale i bardzo wymagająca. Malisa przewodzi jednocześnie Klanem Pegaza, chociaż nigdy nie wyrusza w teren, pełni funkcję dowódczą z bezpiecznej odległości, wydając odpowiednie rozkazy.
Funkcja:
Dowódca jazdy konnej
Lokacja:
Linadriel





Ypj3QM7.png
Imię:
Gerlo
Opis:
Mury to pierwsza linia obrony miasta, dlatego jest niezwykle ważna. Swoją siedzibę, tuż obok jednego z wejść na mury, wysoko postawionego, ma właśnie Gerlo. Dowodzi niezwykle liczną grupą, która obstawia gęsto mury tego miasta, jednocześnie musi posiadać wystarczająco ludzi na zmianę. Gerlo rzadko kiedy odwiedza same mury, zazwyczaj jeden z żołnierzy zdaje mu dwa razy raport, które dostarcza potem do Rady. Nic więcej.
Funkcja:
Kapitan straży murów
Lokacja:
Linadriel




Atarul

RKoqUX2.png
Imię:
Damarok
Opis:
Damarok jest którymś z kolei ogłoszonym Królem rasy Malauków. Był jedynym spadkobiercom, jedynym synem niezwykle mądrego Xardona. Odziedziczył po nim intelekt, ale również niezwykłą pasją do poszerzania swojej wiedzy. Już w młodym wieku Damarok wykazywał duże umiejętności w posługiwaniu się magią, był niezwykle upartym dzieckiem, które musiało wszystko przeczytać. Nie bał się eksperymentować, popełniać błędów. Takie działania przyniosły niezwykłe skutki, ponieważ w życiu osiągnie się coś tylko jeżeli będzie potrafiło się zaryzykować. Damarok nie wyróżnia się zbytnio niczym szczególnym. Oprócz swojego tytułu nosi poczciwe, ubrania. Jest to człowiek skromny. Niektórzy w mieście Atarul powątpiewają w słuszność decyzji Xardona. Mało kto jednak wie, że ten zwyczajnie wyglądający Malauk, skrywa w sobie jeden z najwspanialszych umysłów.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Atarul




MhJaQ9E.png
Imię:
Satur
Opis:
Satur to niezwykle stary mieszkaniec miasta Atarul. Był nauczycielem poprzedniego Króla, Xardona. Niezwykle utalentowany mieszkaniec, oddany, lojalny, przyjacielski, jednakże poważny. Potrafi być bezwzględny, jeżeli będzie taka wola Króla. Swoje oblicze najczęściej skrywa pod zbroją stworzoną z nutką magii o wyglądzie jego ulubionego zwierzęcia, jakim jest małpa. Satur dzięki swoim umiejętnościom strategicznym, a także sile ciała i ducha, jeszcze za czasów Xardona, objął stanowisko Generała. To na jego barkach spoczywa bezpieczeństwo miasta i okolic. Satur jest właścicielem magicznego miecza, owiniętego w lekkie, niebieskie płomienie. Plotki mówią, że jest to święty miecz, który posiada niezwykłą moc.
Funkcja:
Generał
Lokacja:
Atarul




onni10y.png
Imię:
Corisso
Opis:
Corisso nie spełnia specjalnie żadnej roli. Niegdyś również starał się o pozycję Generała. Niejednokrotnie służy radą Królowi. Zazwyczaj widywany jest poza granicami miasta Atarul, jednakże na każdej naradzie jest obecny. Prawdopodobnie nie pełni konkretnej roli, jednakże jego umiejętności i wiedza mogą okazać się wszechstronne i tak też jest wykorzystywana jego osobowość. Jego oblicze skrywane jest za złoto-czerwoną zbroją, dzierżąc dziwną broń obustronną, świecącą na jasny kolor. Mało kto wie, że jest to dość legendarna broń. Ciekawostką może okazać się fakt, że zbroja pozbawiona jest otworów na oczy i usta.
Funkcja:
-
Lokacja:
Atarul




8KVP7K6.png
Imię:
Torrez
Opis:
Torrez jest tak naprawdę potężnym druidem, który ma ambitne plany. Wychowywany w nienawiści do królewskiej rodziny, pragnie jedynie objąć tron. Nie raz bywa, że na Króla dokonywany jest zamach, za większością stoi Torrez. Trucizny to jego specjalność. Posiada również szereg zaklęć w swoim zapleczu. Mówi się, że przewodzi niewielkiej grupie Malauków, którzy popierają jego stanowisko. Prawdą jest, że jest to z pewnością jeden z najgorszych, czarnych charakterów tych ziem.
Funkcja:
Przywódca
Lokacja:
?


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

#2 2020-03-17 16:10:40

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 74.0

Odp: Spis NPC

POŁUDNIE

Urukthil


RSdbRDS.png
Imię:
Morgoth
Opis:
Morgoth to Władca zrodzony z ciemności i słońca jednocześnie. Nie wiadomo jak powstał i kim jest, jednakże On sam uważa się za swego rodzaju Boga. Istotę magiczną będącą Władcą wszelkiego zła. Uważa, że robactwo pokroju elfów czy Ludzi nie powinno istnieć. Przyprawiają go o mdłości, przez swoją miłość, dobroć, pomoc... Uważa również za skrajnie obrzydliwe to w jakiej tonacji są zachowane ich ziemie. Zresztą, prawdopodobnie jego powstanie (jakkolwiek tajemnicze by nie było), zostało z góry nastawione na mord. Morgoth stworzył, swoimi magicznymi mocami, pierwszych Orków. To Oni są jego pierwszymi, bezpośrednimi podwładnymi Morgotha. On sam zasiada w swojej Siedzibie, gdzie ma oko na wszystko co dzieje się na Południu. Jest niezwykle potężną istotą, którego szpony sięgają nawet poza granice południowej krainy.
Funkcja:
Władca
Lokacja:
Urukthil





FMFxylp.png
Imię:
Slaught
Opis:
Stworzony z lewego żebra Morgotha posiadł część jego mocy i zdolności i z góry narzucony cel. Ma zarządzać jedną częścią ogromnej armii Morgotha. Jest mu bezwzględnie posłuszny. Mściwy, bezlitosny, bez krzty empatii. Nikomu nie współczuje, niczego mu nie żal. Został obdarowany świetnymi zdolnościami strategicznymi i niezwykłą umiejętnością walki mieczem. Mówi się, że Morgoth cisnął swoim żebrem w lawę i z niej wyszedł Slaught, co tłumaczyło by posiadanie wiecznie palącej się peleryny i niezwykle twardego pancerza na całym ciele. Nawet jego miecz posiada tlące się ogniste linie.
Funkcja:
Generał
Lokacja:
Urukthil





B7SJIul.png
Imię:
Woglug
Opis:
Został stworzony z prawego żebra Morgotha, które rzucono w ogień a po nieznanych zaklęciach z ognia narodził się Woglug. Posiadł część jego mocy i zdolności i z góry narzucony cel. Ma zarządzać jedną częścią ogromnej armii Morgotha. Jest mu bezwzględnie posłuszny. Mściwy, bezlitosny, bez krzty empatii. Nikomu nie współczuje, niczego mu nie żal. Został obdarowany świetnymi zdolnościami strategicznymi i potężną magią ognia, którą włada. Nawet jego oczy zawsze palą się niczym rozżarzony węgiel w środku ogniska.
Funkcja:
Generał
Lokacja:
Urukthil





YxWlmtj.png
Imię:
Rogana
Opis:
Ork płci kobiecej. Piękność, jak na oczekiwania Orków, nie mająca specjalnego zadania. Jest po prostu jednym z wojowników w armii, nieco wyżej w hierarchii.  Rogana to niezła wojowniczka, opanowała posługiwanie się metalową dzidą, bardziej przypominającą harpun. Posiada swój niewielki, własny oddział orków. Jak to ork, jest bezwzględna, mściła, bez empatii a jej cel został z góry określony przy stworzeniu, śmierć rasie ludzkiej, krasnoludzkiej i elfickiej.
Funkcja:
Oficer
Lokacja:
Urukthil





Hv9LdnO.png
Imię:
Iguurg
Opis:
Ze względu na wyjątkową brutalność w walce Iguurg został oficerem w armii Orków. Jest wysoki, szeroki i dobrze zbudowany. W jego dłoni zmieści się ludzka czaszka. Tak jak pozostali Orkowie, jest mściwy, bez żadnej krzty współczucia, ale lojalny jedynemu Władcy jak i jego Generałom. Warto zaznaczyć, że jako jeden z nielicznych orków, można powiedzieć, że dbałby na polu walki o dobro innych braci.
Funkcja:
Oficer
Lokacja:
Urukthil





5xoNOv4.png
Imię:
Oggha
Opis:
Oggha to potężnie zbudowany ork ze smoczą czaszką przepasaną na pasie. Posiada ten same cechy co inne orki, dodatkowo jest niezwykle doświadczony w zarządzaniu armią i w walce pojedynczym mieczem. Jak na orka jest nawet zwinny.
Funkcja:
Oficer
Lokacja:
Urukthil





BvAKaAX.png
Imię:
Klughik
Opis:
Został stworzony z myślą zostania łowcą ludzi. Jest szybki, zwinny i odpowiednio uzbrojony do walki z tą rasą. Posiada swój oddział, szkolony tylko i wyłącznie do tego jednego celu. Z charakteru jest typowym orkiem, gburowaty, twardy, chamski, bezlitosny.
Funkcja:
Łowca Ludzi
Lokacja:
Urukthil





pemlPRw.png
Imię:
Xagukh
Opis:
Jego stworzenie zostało określone jako Łowca krasnoludów. Został stworzony głównie do tego celu, ma odpowiednie rozmiary, został odpowiednio uzbrojony, podobnie do orków, jednak jest silniejszy i szybszy. Słynie z rozrywania swoich przeciwników za pomocą silnej szczęki i ostrych, mocnych zębów. W efekcie niefortunnych zdarzeń, został pozbawiony nerwów, przez co nie odczuwa bólu.
Funkcja:
Łowca Krasnoludów
Lokacja:
Urukthil





7Bhxpws.png
Imię:
Grazgur
Opis:
Grazgur jest niezwykle utalentowanym Orkiem w posługiwaniu się mieczem, który wykuł z żebra zabitego Smoka. Niezwykle mocno nielubi tych stworzeń, chociaż innych też nie darzy zamiłowaniem. W wolnej chwili poluje na nie. W społeczeństwie orków, jest trenerem nowo powstałych armii. Uczy ich wyłącznie walki, zabijania i brutalności.
Funkcja:
Trener
Lokacja:
Urukthil





t5SDlpe.png
Imię:
Augdar
Opis:
Augdara najłatwiej określić jako Orka Wojennego. Ma niezwykle mocno zakorzenioną konieczność ciągłego prowadzenia walk. Mówi się, że jest trochę szalony a jedyne do czego dąży i co sprawia mu jakąkolwiek przyjemność to ból i krew, niekoniecznie jego. Jest mistrzem Areny. Trzeba uważać na jego bezwzględną siłę.
Funkcja:
Mistrz Areny
Lokacja:
Urukthil





s9mwdsb.png
Imię:
Aldafa
Opis:
W całym świecie nie ma bardziej brutalnej kobiety, która byłaby jednocześnie najlepsza ze swojej płci pod względem walki. Nawet męscy orkowie mogliby jej zazdrościć. Lubi rywalizację, krew a kocha wręcz wygrywać. Jako jeden z nielicznych orków, potrafi samodzielnie myśleć, co nie wychodzi jej najgorzej. Jest bardzo podobna do Augdara, mają podobną karnację, charakter, cel.
Funkcja:
-
Lokacja:
Urukthil





2OBU022.png
Imię:
Olfar
Opis:
Olfar to dość... dziwny Ork z zamiłowaniem do ostrych rzeczy. W królestwie pełni rolę Kata, zarówno jeńców jak i zdrajców. Nie tropi ich, nie ściga. Tylko i wyłącznie wykonuje krótki zamach swoich olbrzymim toporem. Znany jest z tego, że pije krew bezpośrednio z głowy swojej ofiary.
Funkcja:
Kat
Lokacja:
Urukthil





RFxTQD7.png
Imię:
Gholgif
Opis:
Gholgif to dość niezwykły ork. Przede wszystkim nie jest typem "wolnego" członka społeczeństwa. Nie spotkamy go spacerującego sobie gdzieś po południu. Większość swojego życia śpi w swojej norze. Można właściwie napisać, że Gholgif jest orkiem na specjalne zadania. Jest olbrzymi, niezwykle potężny, poza granice innych orków i dzierży młot tak duży i ciężki, że nie sposób byłoby go podnieść w 2-3 orków. Gholgif mierzy sobie 4 metry wysokości a jego skóra jest tak gruba, że nie straszne mu są strzały, miecze, topory czy obuchy.
Funkcja:
-
Lokacja:
Urukthil





IFILBSK.png
Imię:
Ghazga
Opis:
Ghazga ma za zadanie dowodzić linią obrony murów i bramy głównej. Jest dobrym przywódcą i nie gorszym wojownikiem. Lojalny, posłuszny i rzetelnie wykonujący swoje obowiązki. Jego oddział obronny, za również za zadanie sprawdzać każdego, kogo wpuszczają przez mury. Jako przywódca jest bardzo wymagający i bezwzględny a każde ociąganie się kończy się śmiercią.
Funkcja:
Strażnik
Lokacja:
Urukthil





KPR6Yi4.png
Imię:
Azbudh
Opis:
Ork ze zdolnościami magicznymi, szeroko pojętymi, jednakże w większości mocy są to zdolności nekromanty. Jest naprawdę świetny w posługiwaniu się ciemną mocą, która jest niezwykle niebezpieczna, a może być również dla użytkownika. Jego obecność jest dość wartościowa na polu walki.
Funkcja:
Nekromanta
Lokacja:
Urukthil





Cm4q4Ck.png
Imię:
Shazbe
Opis:
Jest jednym z nielicznych orków, którzy zostali przypisani do floty. Orkowie raczej wykorzystują ląd, aby toczyć bitwy, więc ich flota nie jest zbyt duża, składa się z 10 okrętów mieszczących po 100 orków. Azbudh jest jej Dowódcą na stopniu oficerskim.
Funkcja:
Dowódca floty
Lokacja:
Urukthil





48D2qnH.png
Imię:
Erthion
Opis:
Mroczny elf, który nie przeszedł próby Ołtarza ogłady. Okiełznała go mroczna siła i zdołał uciec przed śmiercią. Schronienie znalazł właśnie tutaj, gdzie Władca ciemności przywitał go jak swojego. Erthion jest inteligentnym nabytkiem, bezwzględnie posłusznym mrokowi. Nigdy nie ujrzano go z bronią, jest bardziej samotnikiem, orkowie z nim nie rozmawiają, jest... odmieńcem. Posiada niewielki oddział elfik łuczników i pilnuje terenów Południa.
Funkcja:
Łowca
Lokacja:
Urukthil





v8Gm7Q4.png
Imię:
Arradaer
Opis:
Tak samo jak Erthion, nie przeszedł próby, ale zdołał uciec śmierci. Mrok w jego sercu przemienić go... w monstrum. Stał się potworem, nazywanym Wampirem. Wszyscy trzymają się z daleka od tych stworzeń, bywają zabójcze i niebezpieczne. Mówi się, że jako Wampir potrafi przemieniać każdego w sobie podobne potwory, które są mu lojalne. Jego zdolności, pochodzenie są owiane tajemnicą. Nieczęsto się widuje Arradaera, woli prawdziwy mrok.
Funkcja:
-
Lokacja:
Urukthil




Balrnaug

MahTROO.png
Imię:
Trul
Opis:
Stary Król Goblinów, jedyne co robi to przesiaduje całymi dniami na swoich złotym tronie. Ponieważ nie za dużo się rusza, pragnie wiedzieć o każdym ruchu goblinów, w szczegółowych raportach, które są mu dostarczane. Zarządza wówczas ich poczynaniami. Świetnie również bawi się w brutalnych mordach na niechcianych gościach swojego królestwa.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Balrnaug




7SUmIF5.png
Imię:
Duld
Opis:
Duld to syn Trula. Jest następcą tronu. Ambitny, lecz dość nieporadnym. Wielu uważa, że kompletnie się nie nadaje do pełnienia tej roli, a On trochę zbzikował. Jest szaleńczym goblinem, którzy dobrze bawi się przy wszelkich rozlewach krwi. Skutecznie wykorzystuje swoją funkcję, aby pokazać, że jest najważniejszy.
Funkcja:
Książe
Lokacja:
Balrnaug




O5ts4Qk.png
Imię:
Brankx
Opis:
Brankx jest lojalny wobec młodego księcia oraz Trula. Został Generałem armii goblinów, stacjonującej przy wejściu na południe. Strzeże pilnie granic królestwa. Warto tutaj zaznaczyć, że ta "straż" granicy liczy sobie kilkanaście tysięcy Goblinów. Oczywiście nie obyło by się bez pomocników na odpowiednich stanowiskach. Jest doświadczony, brutalny i niewiele mówi.
Funkcja:
Generał
Lokacja:
Balrnaug




sepdSt8.png
Imię:
Zuilb
Opis:
Jako jeden z nielicznych posiada magiczne zdolności, oczywiście jako jeden z nielicznych goblinów... Jego sztuka magiczna generalnie opiera się na wszechstronności, jednakże dziedzina trucizn jest mu najbardziej znana. Potrafi tworzyć szeroko pojętą trującą magię. Inteligentny jak na Gobline i niezbyt pobudliwy. Często służy radą Królowi.
Funkcja:
Mag
Lokacja:
Balrnaug




24VX6Sy.png
Imię:
Blezzg
Opis:
Skarbiec jest ogromny, dlatego potrzeba było kogoś wyjątkowego do pełnienia roli strażnika skarbca. Taką osobą okazał się być Blezzg. Rzadki, żółtawy odcień skóry uznano za znak. Jego postura jest nieco bardziej umięśniona niż u innych braci.
Funkcja:
Strażnik skarbca
Lokacja:
Balrnaug




4nseTgI.png
Imię:
Dezurk
Opis:
Jest typowym handlarzem Goblińskich, który najczęściej ma kontakt ze światem zewnętrznym, jeśli tak można nazwać Zachodnią i Wschodnią krainę. Mimo tego, że jest Goblinem, robi opłacalne i duże wymiany, głównie z ludźmi. Sprytny, chciwy i niezbyt pomocny dla innych. Rzadko z kimś wchodzi w dyskusję i ciągle myśli jakby tu kogoś innego oszukać.
Funkcja:
Handlarz
Lokacja:
Balrnaug




Khelakkas


QqaoWQj.png
Imię:
Venos
Opis:
Ten jaszczur nie wygląda na pierwszy rzut groźnie. Nie chodzi tutaj o budowę jego ciała, która nie budzi szacunku ani grozy. Jego wyraz twarzy jest pogodny i przyjazny. Jednakże to tylko i wyłącznie złudzenia. Tak naprawdę Venos potrafiłby z uśmiechem na ustach wymordować całą rasą w tym swoich rodzicieli, dzieci i tak dalej. Posiada dwa oblicza. Jedno jest opanowane, niezwykle inteligentne i przebiegłe, drugie psychopatyczne. Jest we władaniu potężnej Wywerny.
Funkcja:
Król
Lokacja:
Khelakkas






YwV876r.png
Imię:
Xorsa
Opis:
Niespecjalnie wyróżniający się jaszczur, będący właścicielem Pieczary piekielnego końca. Czyli nielegalnej... chociaż właściwie legalnej (jak na południową krainę) nory walk nocnych i innej przestępczości, złodziejskiej. Nie dużo o nim wiadomo, jak każdy tutaj jest zły, mściwy i pamiętliwy.
Funkcja:
Właściciel Pieczary
Lokacja:
Khelakkas






XsAPSJE.png
Imię:
Xerro
Opis:
Będący tylko na usługach Venosa, Xerro wydaje się być zabójcą doskonałym. Ma rzadką zdolność kamuflowania się do każdego tła terenu. Jest zwinny, szybki. Zna całą Południową krainę jak własną kieszeń. Wymierza "sprawiedliwość" każdemu zdrajcy, czy temu kto knuje przeciwko Venosowi, a jak wiadomo ta kraina to legowisko szumowin i każdy knuje przeciwko sobie.
Funkcja:
Zabójca - Tropiciel
Lokacja:
Khelakkas






Y96gtCE.png
Imię:
Uśpiony
Opis:
Nie znane jest nam imię tego jaszczura. Wedle legendy, jest to jaszczur mierzący 3,5 metra wysokości o silę zdolnej kruszyć skały. Jeżeli wierzyć plotkom, stwór ma nosić kamienny pancerz triceratopsa. Nigdy nikt go nie widział, dlatego nic o nim nie wiadomo...
Funkcja:
Uśpiony
Lokacja:
Khelakkas






0dekym2.png
Imię:
Rexit
Opis:
Potężny jaszczur noszący czerwoną (podobno od krwi) zbroję. Rzadko kiedy się odzywa. Bezwzględny, niemający sumienia, serca, współczucia. Pragnie zabijać i mordować wszystko i wszystkich. Nie robi tego dla zabawy, tylko po to by to zrobić. Nie bawi się w wyjaśnianie czy sprawianie bólu. Jego przeznaczeniem jest wymierzyć śmierć jak najszybciej, teraz i już. Lepiej nie wchodzić mu w drogę, nawet o nim nie myśleć...
Funkcja:
Generał
Lokacja:
Khelakkas





GFsY5gV.png
Imię:
Mike
Opis:
Wyspecjalizowany we wszelkich zadaniach zwiadowczych, a także idealny łowca. Pozbawiony wzroku, jego słuch i węch jest zupełnie na innym poziomie stwarzając z niego niebezpiecznego przeciwnika. Brak wzroku w ogóle nie sprawia mu problemów, co więcej... jest to jego ogromny atut. Potrafi walczyć wszelkiego rodzajami broni, stawiać pułapki i tak dalej.
Funkcja:
Zwiadowca - Łowca
Lokacja:
Khelakkas


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB