Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-06 15:20:32

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 69.0

Regeneracja

5mQyBw3.png


Nazwa:
Regeneracja


Opis:
Każdy z nas rodzi się z innymi cechami, predyspozycjami. Każdy z nas jest lepszy w czymś innym i mimo tego, że każdy może nauczyć się wszystkiego, poziom umiejętności może różnic się znacząco u osoby z predyspozycją a osoby, która na coś ciężko pracuje. Nie inaczej jest ze zdolnościami magicznymi. Jest ich z pewnością dużo, są różne... Ale parę z nich nie musi objawić się od razu. Taką umiejętnością jest właśnie regeneracja. Niezależnie od klasy, rasy i zdolności, umiejętność regeneracji może objawić się każdemu i dowolnym momencie. Jest to bardzo przydatna umiejętność pozwalająca na regeneracje własnych ran.


Poziom 20: Regeneracja ran lekkich jak oparzenia, płytkie cięcia czy ukłucia, a także złamania, zwichnięcia i tym podobne w ciągu 1 tury.





Poziom 25: Regeneracja ran średnich na grubość do 3 cm i dłuższych niż 8 cm. Czyli wszelkiej maści ran, które nie wpływają bezpośrednio na życie postaci, jednakże pozostawione same sobą mogą doprowadzić do stanu agonalnego lub mocno utrudniające grę.




Poziom 30+: Regeneracja ran ciężkich, takich jak rany przelotowe, czyli wszelkie rany doprowadzające bezpośrednio do śmierci postaci w niedługim czasie. Nie można jednak zregenerować odciętych, utraconych kończyn.




Wymagania:
- Poziom 20


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB