Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-06 15:20:01

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 69.0

Berserk

8dutPbI.png


Nazwa:
Berserk


Opis:
Gracz świetnie radzi sobie w walce jakąkolwiek bronią białą i osiągnął on przynajmniej Mistrzowski poziom we władaniu nią. Dzięki temu, pozostał mu ostatni poziom wtajemniczenia, specjalny. Nikt nigdy nie osiągnął czegoś takiego, nikt nawet nie myślał, że może istnieć. Dzięki tej umiejętności, gracz może chwycić dwie, różne bronie i władać nimi arcymistrzowsko. Umiejętność nie tylko zezwala na użycie dwóch broni, jednakże określa również inne kwestie. Posiadacz tej umiejętności musiał wykazać się wszystkim co najlepsze i udowodnić, że drugiego takiego jak On nie ma. To oznacza, że jest ponad wszelkimi poziomami, ponad innymi wojownikami. Jego władanie broniami jest naprawdę zwinne, szybkie i przewidujące przeciwników. Jedynym ograniczeniem może być reakcja, która zaniedbana przyniesie więcej złego niż dobrego. W liczbach, można powiedzieć, że posiadacz tej umiejętności jest warty tyle co dwóch posiadaczy umiejętności walki bronią białą na poziomie V.




Wymagania:
- Poziom minimum mistrzowski we władaniu bronią białą
- Minimum 45 punktów siły, aby móc dzierżyć dwie, niezależne bronie
- Klasa Wojownika


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB