Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-27 14:53:50

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

[LEWA] Warownia

Warownia to budynek murowany, w którym swe pokoje i łóżka posiadają żołnierze Bastionu. Zazwyczaj w tym miejscu otrzymują przeróżne zadania lecz w większości przypadków, są to znacznie ważniejsze misje niż te, które można otrzymać w koszarach, i to właśnie tutaj można zaciągnąć się do armii, jeśli ktoś tego chce i wiąże Swoje życie ze służeniem Swojemu królestwu jak i królowi, bo na tym to polega. Jako żołnierz w końcu trzeba być gotowym, by oddać Swoje życie w służbie jego wysokości czy też ludowi. Zupełnie jak w koszarach, ale jest zasadnicza różnica. Trzeba być poleconym przez dowódcę, albo wysoko urodzonym, bowiem tutaj się można zaciągnąć od razu na oficera, czy pomniejszego dowódcę, a nie zwykłego żołnierza, jak jest dla przykładu w koszarach. Warto dodać, że nie jest to takie łatwe jak w koszarach, trzeba się wykazać. Jeśli jesteś wystarczająco uzdolniony to wtedy nie patrzą na Twoje pochodzenie, ale rzadko o takie osoby. To również tutaj oficerowie i dowódcy się naradzają i ogłaszają plan dnia jeśli chodzi o miasto, dla przykładu tych ważniejszych patroli, jeśli chodzi o bogatszą dzielnicę. Lecz nie tylko takie misje tutaj są. Jeśli przyjdzie co do czego to dostanie się znacznie ważniejszy przydział niż patrol. Czasami jest to służba i ochrona wysoko postawionych ludzi, wybicie bandytów czy potworów, które zagrażają szlakom handlowym czy wioskom, ale też możliwy jest przydział na front, jeśli trwają jakieś potyczki, a jeśli jest już naprawdę poważnie to można zostać przydzielonym do ekspedycji, która prawie zawsze jest wymierzona przeciwko orkom i tym podobnym złym rasom. W przeciwieństwie do Koszar, Warownia jest świetnie przygotowana do obrony. Może nie tak dobrze jak twierdza, ale zaraz po niej jest najlepiej bronionym budynkiem. Żołnierzy jest tu więcej, i i są bardzo dobrze wyszkoleni, mimo wszystko są częścią armii. Budynek również jest masywniejszy, więc powinien wytrzymać mniejsze oblężenie, ale to i tak jest nic przy tym jak dobrze chroniona jest Twierdza, lecz i tak jest znacznie lepiej chroniona od koszar. To tutaj też znajdują się wyżej postawieni oficjele należący do armii, czy też liderzy, dowódcy, generałowie i tym podobni.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB