Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-27 14:53:38

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

[PRAWA] Koszary

Koszary to budynek murowany, w którym swe pokoje i łóżka posiadają żołnierze Bastionu. Tutaj również otrzymują zadania, i to właśnie tutaj można zaciągnąć się do armii, jeśli ktoś tego chce i wiąże Swoje życie ze służeniem Swojemu królestwu jak i królowi, bo na tym to polega. Jako żołnierz w końcu trzeba być gotowym, by oddać Swoje życie w służbie jego wysokości czy też ludowi. Lecz tutaj można się zaciągnąć tylko na zwykłego żołnierza, albo przynajmniej elitarnego wojownika. Oczywiście przyjmą każdego, również biedotę czy ludzi ze wsi. Nieważne jest Twoje pochodzenie, dopóki potrafisz machać bronią i wiesz którą stroną należy dźgać wroga. Tutaj żołnierze się naradzają i ogłaszają plan dnia dla przykładowo patroli, jeśli chodzi o te biedniejsze dzielnice, lub te zamieszkiwanie przez żebraków czy zwyczajną klasę pracującą, czy też rzemieślniczą. Tutaj głównie dostaje się mniej ważne zadania, lub te najprostsze, ale najcięższe. Chociaż jest to miejsce mniejsze od warowni, to jest tutaj znacznie więcej żołnierzy. Są znacznie gorzej wyszkoleni niż Ci z warowni, ale zdarzają się i tutaj rodzynki, które potrafią walczyć. Lecz tacy długo w koszarach nie zostają i wreszcie dostają awans i nowy przydział w warowni. Opuszczenie koszar i dostanie się do warowni, jest marzeniem każdego z żołnierzy.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB