Nie jesteś zalogowany na forum.
|
FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis. Rok 280
Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
|
Strony: 1
Magazyn to wytrzymały, duży budynek w którym przechowuje się broń, narzędzia, przedmioty potrzebne do uprawy roli, pojazdy dla koni, materiały wyrobo-twórcze. Pilnie strzeżony przez czterech strażników, lecz nie jest wiadomym czy faktycznie jest ich tylko tyle. W końcu jakby faktycznie było ich tak mało to łatwo można, by było się wedrzeć do środka prawda? Równie ważny co spichlerz. Po pierwsze znajduje się tutaj broń. Co prawda w większości znajdziemy tutaj bronie wykonane z zimnego metalu, ale też są tutaj te z drewna, czyli długie łuki, kusze, masę strzał czy bełtów jak i kostury magiczne. Są tutaj zarówno miecze czy włócznie jak i halabardy, sztylety i inne bronie. Jest też sporo broni dwuręcznych takich jak wielkie miecze, topory bojowe czy też młoty. Nie mogło też zabraknąć zbroi, zarówno lekkich, tych cięższych jak i pełnych płytowych. Są tutaj też także najróżniejsze narzędzia, do wszelkich czynności. Od budowy poprzez naprawę, na kopaniu kończąc. Są tutaj też przedmioty potrzebne do uprawy roli, pojazdy dla koni, przeróżne wozy jak i w pewnym miejscu można znaleźć też części machin oblężniczych. Niektóre ważniejsze bronie są zaklęte magią, ale w większości przypadków jest to broń zwyczajna chociaż dobrze wykonana.
Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33
Offline
Strony: 1