Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-27 14:53:10

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

Brama główna - Bastion

Brama główna to nic innego jak ogromne drewniane wrota obite grubym metalem. Brama, tuż przed wrotami posiada opadającą kratę metalową. Tuż nad wejściem znajdują się liczne otwory, przez które łucznicy mogą prowadzić atak na nieprzyjaciela próbującego sforsować bramę. Brama jest jednością z grubymi murami chroniącymi to miasto. Samo miasto odpierało już nie raz ataki, więc ludzie są doświadczeni jeśli o to chodzi. Jest to jedna z paru przeszkód razem z murami, która stoi między cywilami, a wrogimi i niebezpiecznymi rasami. Wydaje się, że jest to słaby punkt każdej twierdzy, również i tej, ale nawet i ona może zaskoczyć, obrońcy już mają Swoje sposoby. Z tego też miejsca musi wyjść armia, jeśli chce udać się z misją w głąb świata. Na codzień brama jest otwarta dla podróżników i ogromnych karawan, które codziennie przejeżdżają przez nią jeśli chcą udać się w głąb bastionu. Oczywiście karawana i podróżnicy, są sprawdzani na wszelki wypadek, dla bezpieczeństwa cywili. To nie jest tak, że nikogo nie wpuszczają i wymagają dziwnych dokumentów. Dopóki nie jesteś poszukiwany i nie stanowisz zagrożenia, to zostaniesz wpuszczonym.




ZLECENIA
Obok bramy znajduje się tablica z ogłoszeniami, na której można również wieszak zlecenia. Tablica znajduje się pod zadaszeniem. Każdy podróżnik bez stałego dochodu, powinien tutaj zajrzeć!


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

#2 2020-07-15 23:56:09

Gorius
tiClhr4.png
Dołączył: 2020-05-24
Liczba postów: 15
Reputacja (-10 - 10): 0
Klasa: Mag
Windows 8.1Opera 68.0.3618.173

Odp: Brama główna - Bastion

Wzrok Goriusa przeskakiwał po mijanych osobach, których robiło się coraz mniej, gdy nasza dwójka coraz bardziej zbliżała się do głównej bramy. Bardziej jednak skupiał się na odpowiedziach gospodarza, który był jego dzisiejszym zleceniodawcą. Emerytura, co? Hmph, widocznie nie chciał dalej drążyć tematu. Malauk to rozumiał. Nie chciał naciskać, bo jeszcze dostałby mniej, niż powinien.
W końcu dojechali do bramy, przy której zatrzymał ich strażnik i zaczął pytać co przewozili. Przedtem jednak minęła ich jakaś osoba na koniu, której sylwetka okryta była czarnym płaszczem. Nieznajomy minął bramę i pojechał w swoją stronę. Straż nawet nie pomyślała, żeby go zatrzymać. Ciekawe dokąd tak pędził? No, mniejsza. Skupmy się na gospodarzu, który odpowiedział, że wiozą wywieść zgniłą kapustę poza miasto, co jednak nie pokrywało się z tym, co powiedziano mu wcześniej. Najpierw zanoszą kapustkę kupcowi, a teraz ją wywalają? Coś tutaj nie pasowało... Gorius poprawił ułożenie ręki, zatrzymując dłoń na jelcu od miecza. Był w gotowości do wyjęcia go, tak na wszelki wypadek. Póki jednak dostanie zapłatę, to nie ma zamiaru drążyć... Przynajmniej jeszcze nie. Lepiej się oddalić od straży, żeby nie wzbudzać niepotrzebnych podejrzeń.


Mowa - #C71585
____________
Rozwój
Karta Postaci

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB