Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-25 20:58:12

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

Brama główna

Brama główna robi wrażenie. Wysoka na dziesięć metrów i gruba na dwa metry. Wytopiona wyłącznie z metalu nieznanego rodzaju, lecz na pewno niespotykanego w innych krainach. Zapewne jest to metal unikalny dla Południowej Krainy. Nie do sforsowania. Potrzeba zaprawdę ogromnej armii z wieloma potężnymi machinami oblężniczymi, żeby być w stanie się przez nią przebić. Najwięksi architekci, którzy widzieli tę bramę uważają, że trzeba by było stworzyć zupełnie nowy rodzaj tarana i do tego zakląć go magią, aby być w stanie się przebić, lecz z wiadomych względów nikt tego nie próbował. Cena takiej machiny, byłaby również wielka tak samo jak wynajęcie magów, co zaklęliby taran. Jest tak ciężka, że jej otwarcie i zamknięcie następuje wyłącznie przy użyciu pięciu Trolli Wojennych, którzy są większymi kuzynami zwyczajnych trolli i są specjalnie hodowani specjalnie dla tej bramy. Brama nie ma specjalnie wielu obrońców, ponieważ jest praktycznie nie do ruszenia. Przy każdym otwarciu wysyłana jest grupa orków, którzy mają za zadanie sprawdzić kto żąda dostępu do Zamczyska, a przy okazji, jeśli są słabi, to w celu zdobycia ich zapasów czy surowców, dlatego nikt o zdrowych zmysłach się tutaj nie przypałęta.




ZLECENIA
Obok bramy znajduje się tablica z ogłoszeniami, na której można również wieszak zlecenia. Tablica znajduje się pod zadaszeniem. Każdy podróżnik bez stałego dochodu, powinien tutaj zajrzeć!


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB