Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2019-10-10 16:45:25

Surya
X4Nt0Lq.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 343
Reputacja (-10 do 10): 0
PD: 0
PP: 0
PZ: 1
WindowsFirefox 69.0

Uniki

POZIOM I - Podstawowy


Nazwa:
Uniki


Opis:
Uniki to czynność związana mocno ze zwinnością ciała, polega ona na zejściu z linii niebezpiecznej dla gracza. Gracz na tym poziomie musi mieć minimum 10 punktów zwinności. Poziom daje możliwość wykonywania uników przed kimś mniej zwinnym w walce na broń lub pięści.




POZIOM II - Opanowany


Opis:
Gracz na tym poziomie musi mieć minimum 12 punktów zwinności. Poziom daje możliwość wykonywania uników przed kimś mniej zwinnym w walce na broń lub pięści. Także na wierzchowcu.




POZIOM III - Zaawansowany


Opis:
Gracz na tym poziomie musi mieć minimum 15 punktów zwinności. Poziom daje możliwość wykonywania uników przed kimś mniej zwinnym w walce na broń lub pięści, nawet na wierzchowcu. Co więcej gracz jest w stanie unikać różnego rodzaju pułapek, lecących do 3 strzał na raz, czy zapadającej się powierzchni.




POZIOM IV - Mistrzowski


Opis:
Akrobata. Tak określić można kogoś, kto opanował ten poziom uników. Gracz jest w stanie unikać wszystkich ataków, które są w niego skierowane, nawet dwóch przeciwników na raz, jeżeli znajdują się 5 poziomów niżej od niego (w Punktach doświadczenia). Potrzebne jest jednak 20 punktów zwinności, a wtedy można być naprawdę zwinnym w czasie walki.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] CCBot
Legenda
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin
  • Nowe postyNowe posty
  • Brak nowych postówBrak nowych postów
  • Forum ZablokowaneForum Zablokowane
  • Stopka

    Forum oparte na FluxBB