Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2019-10-10 16:45:17

Surya
X4Nt0Lq.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 343
Reputacja (-10 do 10): 0
PD: 0
PP: 0
PZ: 1
WindowsFirefox 69.0

Parowanie

POZIOM I - Podstawowy


Nazwa:
Parowanie


Opis:
Parowanie to nic innego jak zdolność do obrony przed np. ciosem miecza. Gracz na tym poziomie potrafi bronić się przed kimś, kto sztukę walki (jakąkolwiek) opanował na poziomie I i atakuje bronią, którą posiada również użytkownik. Np. miecz kontra miecz. Oczywiście dużo również zależy od czynników statystyk.




POZIOM II - Opanowany


Opis:
Gracz na tym poziomie potrafi bronić się przed kimś, kto sztukę walki (jakąkolwiek) opanował na poziomie II i atakuje bronią, którą posiada również użytkownik. Np. miecz kontra miecz. Będzie również potrafił obronić się inną bronią przeciwko innej broni. Nie jest jednak tak zaawansowany by móc wręcz unikać czy blokować ciosy mieczem, czy włócznią. Oczywiście dużo również zależy od czynników statystyk.




POZIOM III - Zaawansowany


Opis:
Gracz na tym poziomie potrafi bronić się przed kimś, kto sztukę walki (jakąkolwiek) opanował na poziomie III. Będzie potrafił obronić się inną bronią przeciwko innej broni. Oczywiście dużo również zależy od czynników statystyk.




POZIOM IV - Mistrzowski


Opis:
Gracz na tym poziomie potrafi bronić się przed kimś, kto sztukę walki (jakąkolwiek) opanował na poziomie IV. Będzie również potrafił obronić się inną bronią przeciwko innej broni. Oczywiście dużo również zależy od czynników statystyk. Gracz na tym poziomie potrafi bez jakiejkolwiek broni, obronić się przed atakiem kogoś z bronią, jeżeli znajduje się na poziomie niższym w posługiwaniu się nią, niż poziom Parowania użytkownika.




POZIOM V - Arcymistrzowski


Opis:
Gracz na tym poziomie potrafi bronić się przed kimś, kto sztukę walki (jakąkolwiek) opanował na poziomie III i atakuje bronią, którą posiada również użytkownik. Np. miecz kontra miecz. Będzie również potrafił obronić się inną bronią przeciwko innej broni. Oczywiście dużo również zależy od czynników statystyk. Gracz na tym poziomie potrafi bez jakiejkolwiek broni, obronić się przed atakiem kogoś z bronią nawet równemu sobie w posługiwaniu się bronią, co użytkownik posiada umiejętność parowania. Co więcej pojawia się możliwość parowania bronią strzał.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] CCBot
Legenda
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin
  • Nowe postyNowe posty
  • Brak nowych postówBrak nowych postów
  • Forum ZablokowaneForum Zablokowane
  • Stopka

    Forum oparte na FluxBB